-Outfit för dagen-

Home Forums Repan -Outfit för dagen-

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 522 total)
  • Author

Mitt yrke är att råna bank och köra drive by på folk, så jag klär mig som en gangster!

N4S wrote:
    Mitt yrke är att råna bank och köra drive by på folk, så jag klär mig som en gangster!

Varvar det med att åka på EM och VM i OL :up:

Fritiof Gure wrote:
    Lite väl ambitiöst att ha kostym om man jobbar på en toalett, eller? :D

Haha, nä, snyggt ju :D

Öhman wrote:
    Tjo

Tänkte vi kunde starta upp en tråd om dagens outfit; Hur klär du dig för dagen? Går du till träningen i slitna kläder eller flashar du på mycket? Hur ser du ut till vardags eller klär du dig likadant alltid? Festkläder är ju trevligt med, så visa gärna alla plagg i alla situationer! Glöm inte att kommentera och ge feedback samt gärna lite information om vad du har på dig och vart man kan få tag i kläderna!

Jag börjar:

[img=http://img.photobucket.com/albums/v212/Ragnarohman/IMG_0020-1.jpg]Bandana,tröja,byxa och skor finns på topstreetwear.com och keps är från chicago,US. Rätt så luftig kläder så man blir inte så varm. I detta klär jag mig två till tre ggr i veckan.

Next up!

du ser allt lite kul ut =)

Öhman: Tänker lite på Vinnie Paz när du har dom där kläderna ;).

Själv har jag ingen bild att lägga upp, men klädvalet för dagen är ”militärbrallor”, schleten collegie-tröja och keps.

SKönt ni inte tokdissar min stil, annat på kolo!

Vinnie Paz :P Han ser lagom skoj ut ^^

@Öhman

Skönt att någon sticker ut från mängden litet, av bilden att döma så lyssnar du på bra musik också! :)

Öhman wrote:
    Skönt ni inte tokdissar min stil, annat på kolo!

Wtf, kul med någon som kör på ordentligt vad fan! Ska man göra något ska det göras på allvar, inga dumheter där inte. Du är ju ganska öppen med vad du är för lirare utan att skämmas, och det är helrätt!

:up:

Emol wrote:
    @Öhman

Skönt att någon sticker ut från mängden litet, av bilden att döma så lyssnar du på bra musik också! :)

Tackar :)

dr dre,snoop och westside connection går ständigt i gymmet :) Varvat med lite 50, eminem, kurupt, warren g och mc ren

Marcus Syvertsen wrote:
    Wtf, kul med någon som kör på ordentligt vad fan! Ska man göra något ska det göras på allvar, inga dumheter där inte. Du är ju ganska öppen med vad du är för lirare utan att skämmas, och det är helrätt!

:up:

Haha tackar :) Kan dock säga att jag ägnar mig inte åt något olagligt för då ryker jag på stubinen

Öhman wrote:
    Haha tackar :) Kan dock säga att jag ägnar mig inte åt något olagligt för då ryker jag på stubinen

Du nämnde något om grillz , hur fixade du dem och vilket matrial samt pris? :emo-thumb

[http://www.krunkgrillz.com/default.aspx]

Gjorde en custom (titta i bifogad fil) med 18k vitt guld. Kostade 6900:- för 6pac

Vill dock göra en baguette bar med. Håller på att gjuta formen och snart skickas iväg, den är lite billigare också, runt 4500:- för 6pac i 18k gult guld

Öhman wrote:

Så det blir varken Promethazine eller tokes för dig då? Just kidding! :P

Haha tror inte det….:) Då hade jag inte haft ett liv eller råd med kläder eller grillz!

Dessa klädar.. Träningströja och vanliga cowboy bukser

(och det är min mc här i vinters da den var inde i mit kök för inte att få frost utenför)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 522 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.