- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 januari, 2006 at 17:57 #371014Anonym anvandareMember
Fick sporren till den h
12 januari, 2006 at 17:57 #60068Anonym anvandareMember12 januari, 2006 at 18:34 #371015Anonym anvandareMemberTycker att det
12 januari, 2006 at 18:55 #371016Anonym anvandareMemberEMOT!
tycker det g
12 januari, 2006 at 19:14 #371017Anonym anvandareMemberFÖR!
Vill man av olika anledningar genomföra ett estetiskt kirurgiskt ingrepp, ska man göra det! Givetvis ska man ta reda på eventuella bieffekter och dessutom vara noggrann i valet av kirurg. När man ändå lägger upp x antal tiotusenlappa ska man inte snåla genom att välja en billig kirurg utan se till att gå till kända riktiga registrerade kirurger med bra referenser.
Vad det gäller storeken är det upp till var och en att bestämma. Tycker man inte om det man ser kan man blunda.
Att det är vanligt inom kroppsbyggarkulturen har jag full förståelse för eftersom sporten handlar om att forma kroppen. Till bekostnad av en muskulös kropp med en låg andel underhudsfett samt efter ett par dieter försvinner brösten och det anser jag är en stor del av kvinnligheten.Mvh,
Mirre12 januari, 2006 at 19:16 #371018Anonym anvandareMemberstarkt i mot om det inte handlar om tex ansiktsförlamning,massa hängande hud vid viktnedgång osv.
MEN att dra in ett par fetting bröst….eller sprutta in nervgift i läparna;)12 januari, 2006 at 19:20 #371019Anonym anvandareMemberN
12 januari, 2006 at 19:21 #371020Anonym anvandareMemberLisan wrote:Jag tycker att man får bestämma detta själv!
I fitness-världen tycker jag kanske inte implantaten är den värsta, vanliga biten, ur utseende mässig eller proportionell syns vinkel …:whistle:Tycker också man får bestämma själv..
Och vem man gör det för sig själv, eller andra så är den ju bara en själv man har att skylla på det beslutet i slutändan12 januari, 2006 at 19:35 #371021Anonym anvandareMemberJag tycker man g
12 januari, 2006 at 20:33 #371022Anonym anvandareMemberFÖR!
låt folk bestämma själva för fän. lider tösabiten av att lökarna är för små så låt henne förstora dom så mår hon säkert bättre…iof skulle hon kanske mått lika bra om hon lagt degen på en psykolog men vi karlslokar gillar det förstnämnda bäst :whistle:
12 januari, 2006 at 20:49 #371023Anonym anvandareMemberReyky wrote:FÖR!låt folk bestämma själva för fän. lider tösabiten av att lökarna är för små så låt henne förstora dom så mår hon säkert bättre…iof skulle hon kanske mått lika bra om hon lagt degen på en psykolog men vi karlslokar gillar det förstnämnda bäst :whistle:
du menar du har hellre en tjej med stora bröst och bestående problem ?? än en tjej som tar tag i sina ”bekymmer” med en psykolog?
menar inte att alla tjejer har problem eller psykiska besvär om opererar sig MEN jag har sett på lnära håll hur man i tron om större brsöt ska bli lyckligare…har man blivit det? NEJ NEJ NEJ
risken är ju bara att man vill fixa till något annat nästa gång…klart som f-n man får välja själv men jag tycker det är SYND!
12 januari, 2006 at 21:09 #371024Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:du menar du har hellre en tjej med stora bröst och bestående problem ?? än en tjej som tar tag i sina ”bekymmer” med en psykolog?menar inte att alla tjejer har problem eller psykiska besvär om opererar sig MEN jag har sett på lnära håll hur man i tron om större brsöt ska bli lyckligare…har man blivit det? NEJ NEJ NEJ
risken är ju bara att man vill fixa till något annat nästa gång…klart som f-n man får välja själv men jag tycker det är SYND!
sa jag stora? abnormiteter är inte min grej oavsett vad det handlar om tjejen. inte lätt för dig att veta iof. jag anser att en tjej som anser sig vilja ha större bröst får, precis som du säger, göra som hon vill. JAG som kille tycker det är snyggt implantat om dom är bra gjorda OCH lagom stora. JAG som person anser inte att 80% av folket här inne ska öppna käften med det narcisstiska utseendekomplex som råder på ett sådant här forum….
japp, jag är oxå smittad…..
12 januari, 2006 at 23:23 #371025Anonym anvandareMemberTycker man har rätten att bestämma över sin egen kropp. Av den anledningen att trivs man i sin kropp trivs man med sig själv och man trivs med andra. Det man ångrar är ofta det man inte gjorde och inte tvärtom…
Att jag inte skulle sätta kniven i mig frivilligt är en annan sak. Men samtidigt kan jag inte säga att jag aldrig kommer göra det.. för vi människor förändras, liksom våra värderingar.
Är väl egentligen emot själva ingreppet, men om det är avgörande för personens syn på sig själv så kan man kanske betänka att det är värt det?
Trixig fråga, trixigt svar…
12 januari, 2006 at 23:31 #371026Anonym anvandareMemberFör
13 januari, 2006 at 00:01 #371027Anonym anvandareMemberFör.
Jag är för i princip alla fria val så länge de inte skadar andra. Har folk komplex för något och de mår bättre av att förändra det, vad det nu må vara, så varför inte? Sen kan man diskutera utseendefixering och så vidare hit och dit; men om någon tjej exempelvis skaffar sig större bröst och blir lyckligare av det så är jag glad för hennes skull:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.