- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2011 at 13:07 #365700Anonym anvandareMember
[http://www.polisen.se/Sodermanland/sv/Aktuellt/Pressmeddelanden/Sodermanland/Polisen-offentliggor-bild-pa-misstankt-person/ http://www.polisen.se/Sodermanland/sv/Aktuellt/Pressmeddelanden/Sodermanland/Polisen-offentliggor-bild-pa-misstankt-person/%5D
14 juni, 2011 at 13:07 #59916Anonym anvandareMember15 juni, 2011 at 21:28 #365701Anonym anvandareMemberVåldtäktsmän måste vara de värsta slöddret av alla, en kula är fan allt dom är värd…
15 juni, 2011 at 23:33 #365702Anonym anvandareMemberVarför göra de så jävla lätt med en kula? Bättre att sätta dom små jävlarna på vanligt anstalt där dom får rätt behandling dagligen.
16 juni, 2011 at 17:20 #365703Anonym anvandareMemberDärför att Sveriges anstalter och straff är ett skämt
16 juni, 2011 at 19:28 #365704Anonym anvandareMemberRobin André wrote:Varför göra de så jävla lätt med en kula? Bättre att sätta dom små jävlarna på vanligt anstalt där dom får rätt behandling dagligen.Gratis mat och logi?
16 juni, 2011 at 21:11 #365705Anonym anvandareMemberTolka mej rätt nu, men är det så att våldtäkterna i sverige är överrepresenterade av folk me icke svensk bakgrund? Jag kan inte ens titta på exempelvis Efterlyst längre pga detta helt sjukt.
Senaste fallet jag såg var med hon elin krantz nu på spårvagnen.
16 juni, 2011 at 21:20 #365706Anonym anvandareMemberGabonviper wrote:Tolka mej rätt nu, men är det så att våldtäkterna i sverige är överrepresenterade av folk me icke svensk bakgrund? Jag kan inte ens titta på exempelvis Efterlyst längre pga detta helt sjukt.Senaste fallet jag såg var med hon elin krantz nu på spårvagnen.
Nice way to create a complete shitstorm.
16 juni, 2011 at 21:39 #365707Anonym anvandareMemberTänkte skriva något trolligt, men ångrade mig.
16 juni, 2011 at 22:01 #365708Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:SD påstår det iaf.i vilket fall som helst så verkar just gruppvåldtäkt vara ett icke-svenskt fenomen. (det som SD lyfter)
Problemet med SD är att de är ett rasistiskt, främlingsfientligt, opportunistiskt missnöjesparti som gärna lyfter fram vissa statistiska samband som stöder deras rasistiska och fascistoida ideologi, medan andra lika statistiskt säkra samband ignoreras.
För visst är ”invandrare” (en mycket stor och brokig grupp) överrepresenterade i brottsstatistiken, men det är låginkomsttagare och socialbidragstagare också – och i mycket högre grad. Låg utbildning, social misär och otrygga förhållanden ger ökad kriminalitet – och vilka hamnar i denna grupp, jo de marginaliserade grupperna som inte får jobb eller lägenhetskontrakt, eller inte blir insläppta på krogen.
Propagandan om den muslimska våldtäktsmannen är närmast en karbonkopia på de lögner nazisterna spred om judarna på 30-talet. Dvs ren lögn.
Läs om rasismens historia i europa och lär er något av den.
16 juni, 2011 at 22:04 #365709Anonym anvandareMemberÄhh, to obvious.
Med mitt record har jag (tyvärr) inte råd med några missar.
16 juni, 2011 at 22:15 #365710Anonym anvandareMemberEy brorsan! muckarduva? :p
Nu talar inte jag för mig själv men ofta är utlänningar inkörda i sitt gamla liv o vägrar att ändras. DVS vill inte anpassa sig till svenska samhället med att lära sig ordentlig svenska, acceptera svenska kulturen osv. DET finns självklart många som vill gör det med MEN hade inte politikerna misslyckats med integrationspolitiken så fatalt och gör det lättare för folk att tryckas ihop stadsdelar där de kan prata sitt hemspråk och knappt se och uppleva resten av världen.
16 juni, 2011 at 22:24 #365711Anonym anvandareMemberOm man hade tagit 20 000 helt vanliga svenskar, gjort dom fattiga och satt dom i en förort till Bagdad så har jag svårt att tro att en viss procent hade blivt auto-rapers bara för att omständigheterna är lite sura.
16 juni, 2011 at 22:29 #365712Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Om man hade tagit 20 000 helt vanliga svenskar, gjort dom fattiga och satt dom i en förort till Bagdad så har jag svårt att tro att en viss procent hade blivt auto-rapers bara för att omständigheterna är lite sura.Nu börjar vi sväva offtopic men svenskarna har en helt annan kultur och utbildning. Kolla på svenskar som bor i spanien där de bor mer än gärna i samma stadsdel och dem är ogillade av spanjorer för de vill inte lära sig spanska, har svenska butiker, skolor mm. Har svårt att tro att de gör en brottslig karriär eller börjar våldta samt härja.
16 juni, 2011 at 22:33 #365713Anonym anvandareMemberVad är det för svensk kultur vi ska försvara? Samma jävla mat på varenda högtid, folkdräkt och dalahästar?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.