Polisen offentliggör bild på misstänk våldtäktsman

Home Forums Repan Polisen offentliggör bild på misstänk våldtäktsman

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

[http://www.polisen.se/Sodermanland/sv/Aktuellt/Pressmeddelanden/Sodermanland/Polisen-offentliggor-bild-pa-misstankt-person/ http://www.polisen.se/Sodermanland/sv/Aktuellt/Pressmeddelanden/Sodermanland/Polisen-offentliggor-bild-pa-misstankt-person/%5D

Våldtäktsmän måste vara de värsta slöddret av alla, en kula är fan allt dom är värd…

Varför göra de så jävla lätt med en kula? Bättre att sätta dom små jävlarna på vanligt anstalt där dom får rätt behandling dagligen.

Därför att Sveriges anstalter och straff är ett skämt

Robin André wrote:
    Varför göra de så jävla lätt med en kula? Bättre att sätta dom små jävlarna på vanligt anstalt där dom får rätt behandling dagligen.

Gratis mat och logi?

Tolka mej rätt nu, men är det så att våldtäkterna i sverige är överrepresenterade av folk me icke svensk bakgrund? Jag kan inte ens titta på exempelvis Efterlyst längre pga detta helt sjukt.

Senaste fallet jag såg var med hon elin krantz nu på spårvagnen.

Gabonviper wrote:
    Tolka mej rätt nu, men är det så att våldtäkterna i sverige är överrepresenterade av folk me icke svensk bakgrund? Jag kan inte ens titta på exempelvis Efterlyst längre pga detta helt sjukt.

Senaste fallet jag såg var med hon elin krantz nu på spårvagnen.

Nice way to create a complete shitstorm.

Tänkte skriva något trolligt, men ångrade mig. :(

J.v.K wrote:
    SD påstår det iaf.

i vilket fall som helst så verkar just gruppvåldtäkt vara ett icke-svenskt fenomen. (det som SD lyfter)

Problemet med SD är att de är ett rasistiskt, främlingsfientligt, opportunistiskt missnöjesparti som gärna lyfter fram vissa statistiska samband som stöder deras rasistiska och fascistoida ideologi, medan andra lika statistiskt säkra samband ignoreras.

För visst är ”invandrare” (en mycket stor och brokig grupp) överrepresenterade i brottsstatistiken, men det är låginkomsttagare och socialbidragstagare också – och i mycket högre grad. Låg utbildning, social misär och otrygga förhållanden ger ökad kriminalitet – och vilka hamnar i denna grupp, jo de marginaliserade grupperna som inte får jobb eller lägenhetskontrakt, eller inte blir insläppta på krogen.

Propagandan om den muslimska våldtäktsmannen är närmast en karbonkopia på de lögner nazisterna spred om judarna på 30-talet. Dvs ren lögn.

Läs om rasismens historia i europa och lär er något av den.

Ähh, to obvious.

Med mitt record har jag (tyvärr) inte råd med några missar. :(

Ey brorsan! muckarduva? :p

Nu talar inte jag för mig själv ;) men ofta är utlänningar inkörda i sitt gamla liv o vägrar att ändras. DVS vill inte anpassa sig till svenska samhället med att lära sig ordentlig svenska, acceptera svenska kulturen osv. DET finns självklart många som vill gör det med MEN hade inte politikerna misslyckats med integrationspolitiken så fatalt och gör det lättare för folk att tryckas ihop stadsdelar där de kan prata sitt hemspråk och knappt se och uppleva resten av världen.

Om man hade tagit 20 000 helt vanliga svenskar, gjort dom fattiga och satt dom i en förort till Bagdad så har jag svårt att tro att en viss procent hade blivt auto-rapers bara för att omständigheterna är lite sura.

Vandraren wrote:
    Om man hade tagit 20 000 helt vanliga svenskar, gjort dom fattiga och satt dom i en förort till Bagdad så har jag svårt att tro att en viss procent hade blivt auto-rapers bara för att omständigheterna är lite sura.

Nu börjar vi sväva offtopic men svenskarna har en helt annan kultur och utbildning. Kolla på svenskar som bor i spanien där de bor mer än gärna i samma stadsdel och dem är ogillade av spanjorer för de vill inte lära sig spanska, har svenska butiker, skolor mm. Har svårt att tro att de gör en brottslig karriär eller börjar våldta samt härja.

Vad är det för svensk kultur vi ska försvara? Samma jävla mat på varenda högtid, folkdräkt och dalahästar?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.