Protein som inte ger hårväxt?

Home Forums Repan Protein som inte ger hårväxt?

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hej! jag har testa massor med proteiner och de flesta ger mig ökad hårväxt på kroppen samt lite näsblod ibland, nu undrar jag om det är någon som vet vilken ämne det är som ökar hårväxt? och om det är nån som vet om kreatin ger ökad hårväxt? Jag har även vart på mmsport i göteborg och frågat med de visste inget.

produkter jag har provat:
    Dalblads: Protamin, Whey Class +
    M-Stak

jag har testat Diet Fuel(måltidsersättning) från Body Science och det har inte gett ökad hårväxt men det har inte gett någon effekt heller.

hår och näsblod? låter som det är något annat som är ditt problem faktiskt.

aaa det är något som ökar hormon produktion tror jag :

Hmm hår består väl delvis av protein om jag inte är helt ute och cyklar, kan ju vara därför…?

Det är inte så enkelt att du är relativt ung o på helt naturlig väg får mer hårväxt?

busen wrote:
    Det är inte så enkelt att du är relativt ung o på helt naturlig väg får mer hårväxt?

Jag är 21 år, i början trodde jag också på det men så är det inte för att jag har testat flera ggr och det stämmer skägget växer ut snabbare, håret växer mer på kroppen.

Jag vill även tillägga att jag blandar protein(choklad smak) med röd mjölk för att få den smaka god.

Hår växer av protein, äter/dricker du mycket protein växer således håret snabbare.

Royal wrote:
    Hår växer av protein, äter/dricker du mycket protein växer således håret snabbare.

Det är därför jag vill veta om det finns nått som jag kan äta som ger muskelökning men inte ökad hårväxt.

uneo wrote:
    Det är därför jag vill veta om det finns nått som jag kan äta som ger muskelökning men inte ökad hårväxt.

När du tränar så får du mer produktion av testostron och det gör att håret växer snabbare och hår på axlar och rygg får man normalt tills man fyller 30 sägs det om man har gener för det. Så skit i håret och biffa upp dig istället;)

uneo wrote:
    Hej! jag har testa massor med proteiner och de flesta ger mig ökad hårväxt på kroppen samt lite näsblod ibland, nu undrar jag om det är någon som vet vilken ämne det är som ökar hårväxt? och om det är nån som vet om kreatin ger ökad hårväxt? Jag har även vart på mmsport i göteborg och frågat med de visste inget.

produkter jag har provat:
    Dalblads: Protamin, Whey Class +
    M-Stak

jag har testat Diet Fuel(måltidsersättning) från Body Science och det har inte gett ökad hårväxt men det har inte gett någon effekt heller.

Rakhyvel/apparat FTW.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.