- This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Här har vi musikvideon som hövding Rimér och teamet klistrade ihop åt Raubtier som jag sökte medverkande till förut.
Tack än en gång till alla er puckon som faktiskt dök upp och var med på kalaset! Det var jobbigt som fan, men kul!
[youtube=GgA5Gq_4ZMU]
Fanns en del kött i videon
Kolla efter en idiot som kutar i bakgrunden med ett par svarta baggyjeans som täcks med vit text på bakfickorna så är det jag.
Tack än en gång till alla er puckon som faktiskt dök upp och var med på kalaset! Det var jobbigt som fan, men kul!
Det fula är ju att ZTV kommer säkert ha den som ”Veckans hitvarning” eller något dylikt.
Var ju kanske inte deras bästa låt, för övrigt.
Grym film. Köttiga gubbar
Gubbar hit,video dit, äre bara jag som gillar låten ?:p
Stilistiskt är videon riktigt snygg, men jag tycker den saknar energi. Det lunkar på lite väl långsamt. Sen är låten inget vidare heller. Jag älskar dock Raubtier, debutskivan är bland det bästa jag hört. Hoppas nya albumet låter bättre än nya singeln.
det där var ju förjävla dålig musik, (lite) småcool video dock
För övrigt ett jävla grymt band! Finns inte många med deras sound även om man kan höra tydliga influenser från andra stilar:kicking:
Svenska Rammstein i stort sett
förlåt allan men allvarligt bandet känns mer som ett enda stort tribute band en ett helt inviduellt band!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY