- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 augusti, 2011 at 11:22 #342130Anonym anvandareMember
Vad har hänt? Ingen action här alls längre. Den mest fartfyllda tråden just nu handlar om clearingnummer och i poppistråd nummer två promotar Jonas sin blogg.
Vart är alla? Kolo?
30 augusti, 2011 at 11:22 #58832Anonym anvandareMember30 augusti, 2011 at 12:43 #342131Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Vart är alla? Kolo?Antagligen.
Body Repan just nu: 13 besökare
Kolozzeum Allmänt just nu: 235 aktiva användare
30 augusti, 2011 at 13:21 #342132Anonym anvandareMemberJag har också märkt av att Kolo blivit mer välbesökt. Här händer det inte mycket längre. Det är väl för många ”nybörjare” med taskig attityd här numera.
30 augusti, 2011 at 14:33 #342133Anonym anvandareMemberTror siffran över hur många användare som postar inlägg någonstans på det här
forumet är ganska låg.Dock är det en jäkla skum diskussions-atmosfär överlag. Eller rättare sagt; det blir inga
diskussioner. För folk blir allt som ofta skitarga på varandra och tävlar om vem som kan
trycka ned den andre på bästa sätt.Men det är tillräckligt mycket trevligt och kunnigt folk här inne för att jag i alla fall ska
stanna kvar.30 augusti, 2011 at 14:49 #342134Anonym anvandareMemberTror att Facebook snarare än Kolozzeum tagit över mycket av trafiken från forumet. Folk sköter sina ”åhhh va fin du är gumman!!1” där istället:)
30 augusti, 2011 at 15:36 #342135Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Dock är det en jäkla skum diskussions-atmosfär överlag. Eller rättare sagt; det blir inga diskussioner. För folk blir allt som ofta skitarga på varandra och tävlar om vem som kan trycka ned den andre på bästa sätt.MEN vad kul vi har haft genom åren med att göra det, ändå?
30 augusti, 2011 at 18:13 #342136Anonym anvandareMemberAllting gick ju utför sedan Fotohitler(Syvertsen) fick ha blått namn. Jag röstar för att vi genast tar bort honom som moderator så kommer i alla fall jag (och även flera bekanta) posta mer frekvent.
30 augusti, 2011 at 18:31 #342137Anonym anvandareMemberSkriver inte så mycket här, men jag tycker att bodybuilding-delen har gått igång väldigt bra.
Denna del brukar ju oftast vara roligast att kolla på/skriva i annars.
30 augusti, 2011 at 18:50 #342138Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Skriver inte så mycket här, men jag tycker att bodybuilding-delen har gått igång väldigt bra.Denna del brukar ju oftast vara roligast att kolla på/skriva i annars.
Håller med dig där, helt klart den roligaste delen + att dom flesta nybörjare ställer alla frågor i Allmänt så att man inte behöver bli irriterad på dumma frågor :p
30 augusti, 2011 at 19:04 #342139Anonym anvandareMemberFanns en tid då man kunde föra seriösa träningsdiskussioner här på forumet. Men dem som hade något genomtänkt har blivit bannade (inte alla, finns några kvar). När någon tar upp en seriös diskussion nu för tiden, blir den snabbt dödad genom att omogna killar idiotförklarar alla som inte delar deras åsikter.
Mycket synd, detta forumet var ju bäst ett tag. Får hålla med Gustav i att en del moddar har haft ett visst ansvar i detta.Men det kan självklart bli bäst igen. Bra när folk gnäller lite, då vet man att folk fortfarande bryr sig
30 augusti, 2011 at 19:30 #342140Anonym anvandareMemberFör mycket anonyma, unga killar med för mycket attityd är anledningen till att jag och många andra inte skriver så mycket!
30 augusti, 2011 at 20:04 #342141Anonym anvandareMemberPatrik Sundvall wrote:Men det kan självklart bli bäst igen. Bra när folk gnäller lite, då vet man att folk fortfarande bryr sigJovisst, på ett sätt är det så. Själv är jag mer för att göra något åt saken
än att gnälla. Men en kombo är också godtagbart!Gnällandet i sig fungerar varken på en arbetsplats eller på ett forum…
det är bara det jag vill understryka.30 augusti, 2011 at 21:00 #342142Anonym anvandareMemberSamtidigt får ni komma ihåg att ”det finns redan tusen trådar om det” argumentet används ofta här, vem vill posta något då?
Folk kanske börjat använda sökningen som ni bett om,
men jag tycker helt klart att detta är bland Sveriges absolut bästa forum30 augusti, 2011 at 21:36 #342143Anonym anvandareMemberSquashii wrote:Samtidigt får ni komma ihåg att ”det finns redan tusen trådar om det” argumentet används ofta här, vem vill posta något då?Folk kanske börjat använda sökningen som ni bett om,
men jag tycker helt klart att detta är bland Sveriges absolut bästa forumJa, men det är ju så det är! Ingen skriver något längre eftersom allt redan diskuterats. Alla är inne och söker, hittar det de vill ha och sen drar de till gymmet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.