- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Planerar en ¨pilgrimsresa¨ till USA under Mr Olympia helgen och ska också ta mig en tur till Venice beach och Gold’s Gym The Mecca och en tur upp till Milos Sarcev’s Gym, Istället för att uppfinna hjulet igen så tänkte jag fråga här, Någon som vet några bra hotell i närheten av dessa gym,
det finns säkert en hel del erfarenheter när det gäller att ha besökt dessa ställen,
Ska till Vegas över Mr Olympia och sen innan eller efter göra en ¨gymresa¨ och besöka Ap buren, Maxi Muscle på Venice Beach osv. några andra ställen som man bör se? som tillhör bodybuilding, så att man kan säga been there, done that
Förslag välkomnas:)
Hade möjligheten funnits hade jag helt klart bränt av ett pass på något av metroflex gymen, men dom är allihopa i Texas om jag inte missminner mig.
japp det ligger också i tanken men jag hinner inte med under 14 dagar, då jag tänkte vara i vegas från 24-30sep, ska hinna med LA före eller efter
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY