- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2011 at 20:11 #391914Anonym anvandareMember
Vilket nationalitet är sämst på att spela piano?
En albini från berundi!
Jag kom på den igår på fyllan, jag tycker den är fantastiskt rolig!
18 januari, 2011 at 20:27 #391915Anonym anvandareMemberunder alla år som britta och bertil varit tillsammans hade bertil alltid velat älska med lampan släckt. efter 20 år tröttnade britta på att ständigt treva sig fram i mörkret så hon tände.hon såg till sin förskräckelse att hennes man andvände en dildo och utropade, förklara det här! varför har du andvänt en dildo under alla dessa år? lugnt o sansat sa bertil, jag förklarar dildon om du förklarar varför vi har 5 ungar…..
14 mars, 2011 at 23:37 #391916Anonym anvandareMember-Do you speak English? -Yes
-Name? -Larry Murphy
-Sex? -3 to 5 times a week.
-No, I mean..male/female? -Yes, male,female and sometimes camels. -Holy cow! -Yes, cows, sheep…Animals in general.
-Oh dear, -No, deer runs too fast.18 mars, 2011 at 19:38 #391917Anonym anvandareMemberTre scandinavier är på missions uppdrag i Afrika.
En Svensk, en dansk och en finne.
Plötsligt blir de tillfångatagna av ett gäng kanibaler.
Kannibalerna tar dem till byn, där de får träffa hövdingen.
Han säger att de skall koka dem och äta upp dem.
Scandinavierna stoppas ner i var sin gryta.
Efter två timmar, lyfter de på danskens grytas lock, han är död och väl genomkokt, så de äter upp honom.
När de är klara med honom lyfter de på locket till Svenskens gryta, han är också genomkokt, så de äter upp honom.
När de är klara med honom går de till finnens gryta och lyfter på locket, varpå finnen säger – Härlig Sauna pojkar, kan jag få handduken.Sauna är finska och betyder bastu.
Historien är en bra isbrytare!
Så kommer det en barnförbjuden!
Två vänninor bestämmer sig för att gå på krogen och dansa.
De dansar och äter en bit mat under kvällen.
När de skall hem, så bestämmer de sig för att promenera hem.
På vägen hem blir de nödiga i närheten av en kyrkogård.
De går in och gör sina behov bakom ett träd. Och den ena torkar sig med trosorna som hon sedan slänger. Den andra hittar lite blommor att torka sig med. De går hem var till sig.
Nästa dag ringer den enes make till den andra och säger:
-Det gick nog vilt till igår, min fru kom hem utan trosor.Den andre mannen säger:
-Det var väl ingenting min fru kom hem med ett kort i baken som det stod, ”Vi glömmer dig aldrig!”En Blondin historia:
Den ene blondinen säger till den andre: Vi har en dörr som tillhört Winston Churchill.
Jaha, säger den andra blondinen: Vi har en stol som tillhört Björn Borg.
Tänk lite, så trillar nog poletten ner.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.