Sanning eller Konsekvens – modell Facebook

Home Forums Repan Sanning eller Konsekvens – modell Facebook

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author

Kom nyss fram till en mycket rolig lek som jag kände mig tvungen att dela med mig av till min andra familj (du som läser)

Den går ut på att utmana varandra att antingen (konsekvens) skriva upprörande saker till folk, tagga någon och säga något provocerande, byta profilbild till någon mycket mer skämmig, osv osv. eller (sanning) att öppenhjärtat skriva sin helt ärliga åsikt om någon i dennes logg, eller i sin egen, eller varför inte komma ut med att man faktiskt är en djurgårdare?

Ngn som vill spela? :D

RikardJansson wrote:
    Ngn som vill spela? :D

game on!

Det gick lite för långt igår så jag vill inte spela mer ^^

*lol*

nu får ni berätta för oss vad som skrev eller vilken fb ni har så vi kan snoka :D

Kände mig tvungen att ta bort några dagen efter p.g.a lillasystrar osv ^^ Men ja, det vart mycket taggande av folk man knappt kände som skulle ”komma hit och rida” och en tjejkompis skrev såhär ….

”Om man ändå vore porrstjärna, bara ligga och bli pumpad hela dagarna och få gratis silikonimplantat!”

Hennes fostermamma blev lite chockad

RikardJansson wrote:
    Kände mig tvungen att ta bort några dagen efter p.g.a lillasystrar osv ^^ Men ja, det vart mycket taggande av folk man knappt kände som skulle ”komma hit och rida” och en tjejkompis skrev såhär ….

”Om man ändå vore porrstjärna, bara ligga och bli pumpad hela dagarna och få gratis silikonimplantat!”

Hennes fostermamma blev lite chockad

Hahahahaha:D
    Jag trodde andra skulle skriva sanningen om sin komis på dennes vägg. Tex jag skriver nått sant om dig på din vägg. Om helt okända börjar skriva på min vägg så är det ju troligt inte sanning. Har jag nu snurrat till det eller :D

Båda dom sakerna skrev vi i ”vad gör du just nu” ^^ Det var prat om att skriva sin helt ärliga åsikt om folk på deras väggar, men det kunde lett till väldigt mkt tjafs och sårade känslor så vi struntade i det ^^

:D okay

Lite smårolig idé men efter alla facerapes så förstår man att det är något lurt.

Ens äldre vänner brukar inte veta vad facerape innebär eller förstå att de någonsin har hänt ^^ xD

Den här var skön från en polare, skapade en viss tumult då herren i fråga besudlat ganska gott om damer på senaste

J—- M

sson Jaha ännu ett besök till ungdomsmottagningen…

Det resulterade i alla fall i ett par sms till personen i fråga.

haha nice one :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.