Rapes har man ju gjort några stycken i studion. Det enda kontot jag faktiskt inte gjort något med är Bingos, det hade varit för fittigt, med tanke på att skiten antagligen skulle hamna i expressen och hemsöka honom haha. Mycket könssjukdomar, oönskade graviditeter och skattebedrägerier som ”kommit fram” på de andras konton dock. En och annan erkänd sexuell avvikelse kan också ha förekommit. Första gången min kompis ”kom ut” på MSN blev det ett herrans liv, på den tiden före facebook fanns. Det roliga är att ingen har gett sig på mig, för de vet att jag spelar osjysst. Så fuckar någon med mitt konto – då raderar jag deras helt.
Det tar cirka 3-4 timmar att helt radera ett konto (man måste glitcha bland annat), bara så du vet ^^ Under kontoinställningar kan man bara inaktivera ett konto, och det kommer tillbaka så fort man loggar in -.-
Jag ändrade en polares ”Intresserad Av:” från kvinnor till män. Han hade det så i ett år lite drygt
:up:
Hahaha, klockrent… men resulterade det i något kul mess eller kontakt?
Hahaha, klockrent… men resulterade det i något kul mess eller kontakt?
Njae inte vad jag vet
han kanske gillade det? Vem vet? haha
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY