Skriver vikter o reps under träning?

Home Forums Repan Skriver vikter o reps under träning?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

Nej. Jag kommer ihåg dem.

Nej, kanske borde men jag tar inte träningen såå seriöst.

yes..! :emo-thumb
    Blir kul att titta tillbaks på första sidan i boken sen om 1 år…

japp de gör jag

Ja, vad skulle jag annars ha denna träningsjournalen här på Body till?

Använder den för att se långsiktigt om det är nått jag ska ändra på och om det är ån träning som inte funkar som jag vill.

Hmm jag kanske feltolkade..trodde det syftades på under själva passet. Jag brukar senare skriva upp dem på moderatorforumet:)

Andreas Guiance wrote:
    Hmm jag kanske feltolkade..trodde det syftades på under själva passet. Jag brukar senare skriva upp dem på moderatorforumet:)

din fegis :p

Japp! Är nog den enda på mitt gym som gör det….
    / Cave

Självklart gör jag det också. Det har liksom blivit en kronisk sjukdom. Innan jag drar till gymet brukar jag skriva in vilka övningar jag ska göra under passet. Undantag för om den aktuella övningen är upptagen eller ur funktion att jag måste ta en annan likvärdig övning. Under passet skriver jag ner resultaten(vikter, set och reps).

Nej. Skulle inte få bättre resultat av att skriva ner mina vikter, ökar jag så ökar jag ;)

Japp. Skriver upp alla set och rep och även någon kommentar av hur passet gick om jag tränade ensam, vilken tid, kroppsvikten osv.. Har gjorde det i ca 15-16 år nu, samt sparat alla, så man har en jättekartong med gammla träningsböcker liggde i förrådet.

Calle Sirén wrote:
    Nej. Skulle inte få bättre resultat av att skriva ner mina vikter, ökar jag så ökar jag ;)

+1 igen!

Mycket friska vindar ifrån Calles håll idag. :up:

MVH

Sunnebris wrote:
    Självklart gör jag det också. Det har liksom blivit en kronisk sjukdom. Innan jag drar till gymet brukar jag skriva in vilka övningar jag ska göra under passet. Undantag för om den aktuella övningen är upptagen eller ur funktion att jag måste ta en annan likvärdig övning. Under passet skriver jag ner resultaten(vikter, set och reps).

Skriver under på allt det :up:

Skriver absolut ner! Oftast är ökningarna marginella och svårare att komma ihåg. Tycker träningen går så otroligt mycket bättre med loggbok då jag pressar mig lite hårdare än vad jag hade gjort(och gjorde)utan.
    Då ja kör lite dogcrapinspirerat så hade ja heller aldrig kommit ihåg utan…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.