skulle vilja ha House/Trance/Techno låt tips!

Home Forums Repan skulle vilja ha House/Trance/Techno låt tips!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • Author

Har upptäckte en ny snubbe från Rumänien; Andrew Rayel, sköna
    låtar med lite mörka undertoner här och var.

[youtube=QHuvQjkJEYA]

[youtube=6arWx7MSfY8]

[youtube=6XR_ChHvjwA]

The prodigy, Maskinen, SMK, Scooter, Tiesto, Armin van buuren osv :)

Yaldish wrote:
    Tiesto var man ju nära på att se. Spelade på privilege när jag var på Ibiza, men så ska det alltid komma något i vägen, självklart :D

Tiesto har jag träffat flera gånger när jag jobbat på BCM som VIP sec. Trevlig ibland, men han har ju det slitigt under sommaren med mycket spelningar :) Dock är han kungen av trance enligt mig.

+ för rolig video.

[youtube=6diqwbzjluQ]

Soft remix på Deadmau5 – Right This Second

[youtube=Z70i8pdc9bE]

Provar min lycka här!

Någon som har koll på vilken låt/artist som i början av 2000 talet släpte en rave/techno låt där introt är samplat från ”den gode, den onde, den fule” introt avslutas med två ”typ revolverskott med skarpt ljud” sen drar låten igång!

Tacksam för svar!
    /Malm…

En Tiësto-remix på Muse’s Resistance. Det är iofs vocals, men den är bra ändå. Lite seg i starten…
    [youtube=qnId_To_kBQ]

Andreas Malm wrote:
    Provar min lycka här!

Någon som har koll på vilken låt/artist som i början av 2000 talet släpte en rave/techno låt där introt är samplat från ”den gode, den onde, den fule” introt avslutas med två ”typ revolverskott med skarpt ljud” sen drar låten igång!

Tacksam för svar!
    /Malm…

Ingen aning tyvärr, det finns så otroligt mycket låtar. Om det är någon ”sång”/ord som sägs kan du testa att googla orden ihop med trance/techno…

Sökte lite på tuben/google för några veckor sedan när frågan dök upp, men hittade inget.
    Det finns ju två ”stora teman” i filmen; Ecstasy of Gold och den där gamla vanliga
    trudelutten. Vet inte vilken Malm menar.

Gettodachoppa wrote:
    Sökte lite på tuben/google för några veckor sedan när frågan dök upp, men hittade inget.
    Det finns ju två ”stora teman” i filmen; Ecstasy of Gold och den där gamla vanliga
    trudelutten. Vet inte vilken Malm menar.

Han menar nog denna del: ”nanananaaa nananna, nanananaaa nanannaaaa, nananana nanannana, nanana nanaaaaaaa”. Du hör vilken jag sjunger på va´:D

Yes, jag sitter här och sjunger ut dina lyrics för full hals. Låter precis som filmens original!

Armin van Buuren Gaia – Stellar. Kommer att spelar massor i party sommar.

[youtube=VTNfU5YKHPM]

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=nsN98timb8Y]

Vet inte om någon har länkat till denna, men fy fan vad bra den är, neelix bästa tycker jag.

Ifall det inte funkar att lägga upp här, här är länken

[http://www.youtube.com/watch?v=nsN98timb8Y]

repost…

Skrillex om de ej nämnts innan

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.