Thimocause

Home Forums Repan Thimocause

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Nån som testat denna för att få huden att ”gå ihop sig”? Å var kan man köpa den? Går den att beställa på nätet eller måste man utomlands?

Har även hört detta med att hemorrojdsalva (!) ska funka?!?!

Anyone? 8)

snusan wrote:
    Nån som testat denna för att få huden att ”gå ihop sig”? Å var kan man köpa den? Går den att beställa på nätet eller måste man utomlands?

Har även hört detta med att hemorrojdsalva (!) ska funka?!?!

Anyone? 8)

den är dopingklassad :) sweden :up:

xyloproct på apoteket ska ha bra effekt. dock blir huden vit o går inte sola mm

Alex Thunholm wrote:
    den är dopingklassad :) sweden :up:

xyloproct på apoteket ska ha bra effekt. dock blir huden vit o går inte sola mm

VA? ;) Jaha ingen idé man köper nån sån då 😮

Haha jisses jag får välja på sladdrigt jäkla slappskinn eller blekröv?!?! Lite som att välja mellan pest å kolera… Får hoppas det drar ihop sig ändå! 8)

Finns på svenska apotek under annat namn, vill minnas att det är receptfritt.
    Har haft det själv iallafall.

Kolla på apoteket efter kräm mot blåmärken

Hittade den

[http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19570219000019&DocTypeID=7&UserTypeID=2 http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19570219000019&DocTypeID=7&UserTypeID=2%5D

Ger dock en ytterst marginell skillnad. Som iofs kan vara skillnaden mellan vinst o förlust, men ändå tveksamt. OM man nu inte göttar till det ordentligt o får tag på de festliga suppositorium-pillren. Men dom är nog inte helt lätta o få tag på.:D

Ger dock en ytterst marginell skillnad. Som iofs kan vara skillnaden mellan vinst o förlust, men ändå tveksamt. OM man nu inte göttar till det ordentligt o får tag på de festliga suppositorium-pillren. Men dom är nog inte helt lätta o få tag på.:D
    Men dopningsklassat tror jag icke mukopolysackaridpolysulfat är?

Men jag får överlåta detta till någon med mer farmakologiska samt bättre engelskakunskaper som kan reda ut om det verksamma ämnet i Thiomucase (mucopolysaccharidase) är samma sak som det i hirudoid (mukopolysackaridpolysulfat)?

Ahaa! Fasen kanske ska testa den där hiruoidsalvan! Är ju värt ett försök iaf ;D

Fredda – festliga suppar, haha vafan är d för nåt?!?! :P

snusan wrote:
    Ahaa! Fasen kanske ska testa den där hiruoidsalvan! Är ju värt ett försök iaf ;D

Fredda – festliga suppar, haha vafan är d för nåt?!?! :P

Stolpiller

oxe wrote:
    Stolpiller

Ja det vet jag, men det måste ju va nån speciell typ av suppar! :P Inte så att man kör upp ett par alvedon å får släta ben :P

snusan wrote:
    Ja det vet jag, men det måste ju va nån speciell typ av suppar! :P Inte så att man kör upp ett par alvedon å får släta ben :P

Thiomucasen finns som stolpiller utomlands

oxe wrote:
    Thiomucasen finns som stolpiller utomlands

Aha :D Men hur fasen funkar det?! Skumt! 8)

Fan vet, men funkar det gör dom….jag har själv testat!
    O den festliga känslan när man kör in dom….ja den är oslagbar ;)

snusan wrote:
    Haha jisses jag får välja på sladdrigt jäkla slappskinn eller blekröv?!?!

Det kunde varit värre, du kunde haft en blek, sladdrig slappskinnsröv… :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.