Till er som jobbar som personliga tränare/kostrådgivare

Home Forums Repan Till er som jobbar som personliga tränare/kostrådgivare

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hej, jag skulle hämskt mkt uppskatta ifall ni som har ett sådant jobb kontakta mig via PM för en del frågor, skulle verkligen uppskatta det!

Skriv gärna ålder,utbildningar,meriter etc i PM:et, så hoppas jag att ni har de svar jag söker efter..

Tack på förhand!

Tror du att många som har betalt dyra pengar för att bli personliga tränare/kostrådgivare arbetar gratis?
    Det bästa är nog att boka en tid med någon och får svar på dina frågor :up: .

Nordberg wrote:
    Tror du att många som har betalt dyra pengar för att bli personliga tränare/kostrådgivare arbetar gratis?
    Det bästa är nog att boka en tid med någon och får svar på dina frågor :up: .

Han kanske själv vill bli en personlig tränare själv och vill höra lite om det.

Vill du bli PT? Jobba hos oss på SATS, då behöver du inte kunna ett skit. Vita tänder och vitt kort i golf så blir du VD!

:D

TheAnimal wrote:
    Han kanske själv vill bli en personlig tränare själv och vill höra lite om det.

Iof. :up: .
    Har kanske blivit lite skadad av alla som frågar hur dom ska äta och träna.

Marcus Syvertsen wrote:
    Vill du bli PT? Jobba hos oss på SATS, då behöver du inte kunna ett skit. Vita tänder och vitt kort i golf så blir du VD!

Hahaha du är för rolig :D .

Marcus Syvertsen wrote:

Det är inte PT på SATS det är fel på en del är riktigt grymma, utan SATS policy.

Marcus Syvertsen wrote:

:D :D :D +1000

Marcus Syvertsen wrote:

10+

finns en norsk PT som driver mig till vansinne på SATS
    poor clients:(

Ojojoj….sats sats..Vilka saker jag skulle kunna berätta om det stället och de anställda där.

Inte sats policy som är direkt fel, dom kör sitt koncept och får in pengar på det.. Vilket är poängen.

Erkan, tror du får mer hjälp om du ställer en eller fler direkta frågor här.

DjungelJim wrote:
    Ojojoj….sats sats..Vilka saker jag skulle kunna berätta om det stället och de anställda där.

Inte sats policy som är direkt fel, dom kör sitt koncept och får in pengar på det.. Vilket är poängen.

Erkan, tror du får mer hjälp om du ställer en eller fler direkta frågor här.

SATS har alla typer av PT… de som är värdelösa, samt de som är hur grymma som helst… Blir kanske lätt så när det är ett så pass stort företag, plus att de ofta anställer helt färska PT´s direkt från skolbänken utan egen erfarenhet av träning.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.