Tomten finns inte, här är beviset

Home Forums Repan Tomten finns inte, här är beviset

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

[http://home.swipnet.se/johna/kul/svk8.htm]

hahah grymt! Detta är bevis som hette duga! :up:

men nog ska vi låta barnen få tänka lite fritt så kanske vi kan komma fram i utvecklingen… lära barnen tänka utanför ramarna så säga och inte bara apa efter….

Men om man har renar som flyger lär man ha lite fler tricks i bakfickan också.

Usch stackars framtida småbarn som känner sig tvungna att resa sig för henne när hon är gammal enstöring till kärring

1046 kilometer i sekunden – 3000 gånger ljusets hastighet. Som jämförelse kan nämnas att den snabbaste av människan tillverkade farkosten i världen – den obemannade rymdsonden ”Ulysses” går 44,1 kilometer i sekunden.”

Då skulle jag gärna se en valid referens på att människan har byggt transportmedel som färdas 123 gånger snabbare än ljuset, tack så mycket.

:D

Jag tror att tomten har massa hjälpredor.. lika honom själv Tänk på Matrix eller Blofelds kopiering av sig själv i Diamantfeber (tror jag det är).

Tänk då att varje land har några tusentals tomtekloner.. dessa borde hinna.
    Så medan tomten själv gör julklappar och skrattar åt alla leksakerna.. så delar klonerna ut sakerna.

Va? finns inte tomten?? :( :

Dom har ju glömt WARP-kraften!

Fuck physics, tomten matar renarna med cyclohexylmethylcarbonate, det är så de hinner! 8)

Arne Persson wrote:
    Dom har ju glömt WARP-kraften!

Jag tror Arne är inne på rätt spår med Warpdrive. :)

TOMTEN FINNS VISST! 😥

Peace wrote:
    ”TOMTEN FINNS VISST! 😥

Du sa det själv.

man säger så mycket nu för tiden :|

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.