vad gör dig förbannad just nu?

Home Forums Repan vad gör dig förbannad just nu?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,696 total)
  • Author

HEJ!
    Denna tråden är avsedd för personer som är totallt less på någonting som har hänt, händer eller kommer hända.. Här kan ni berätta vad som gör er förbannad just nu!!
    PASS PÅ! jag börjar:)

jag är så j*vla less på att kliva upp imorrn kl 04:00 och åka 8 mil till jobbet!!:devil:

Förutom de vanliga moralkakorna om kvinnomisshandel, barnarov och det som borde anses självklart och inte ens kräva särskild redovisning/bemärkelse så kan jag skriva lite småtjafs som också går in under kategorin. Ett par saker som går mig kungligt på nerverna;

• Folk som äter med öppen mun, och sedan bråkar om bordsskick.
    • Folk som envisas om att överanvända ord/uttryck de inte begriper.
    • Folk som är för impulsiva och kortsiktiga.
    • Folk som tar bragd i andras framgångar.
    • Folk som tävlar om vem som har haft hårdast uppväxt.
    • Folk som startar argument för sakens skull, och sedan inte kan sköta sig i diskussionen.
    • Folk som ständigt envisas om att trotsa, även om sakfrågan är obetydlig.
    • Folk som i tysta lyssnar på MP3-spelare och skriker för att de måste höra sig själva tala, och skriker ”VA?! VA!? VA?!” och blir arga.

…bla bla bla. Listan är lång. Men där är ett par exempel som karaktäriserar vilken sorts människor jag absolut inte tål under stressiga situationer. Om jag är på gott humör så accepterar jag nästan vad som helst och tar det med en klackspark/ett garv. Men har jag en dålig dag och stöter på något av ovanstående för frekvent så blir jag lite hopbiten av mig.

Folk som lyssnar på takida. :|

Jag hatar allt jag inte gillar.

Att jag ska jobba imorn

Alla jävlar som lägger fiskenät

Fritiof Gure:Haha :D så du tjatar med hej,hej,hej,hej,hej,hej ,tills dom säger hej ?

Fritiof Gure wrote:
    Jag blir förbannad när folk inte säger hej till mig när jag säger hej till dem, när jag sitter i kassan. Jag envisas med att säga hej tills dem säger hej tillbaks. Idag sa jag hej sex gånger innan jag fick ett hej tillbaks.

Jävla horgubbe.

HAHA! Klockrent!! :D

hahah

Fritiof Gure wrote:
    Ja eller, alltså, jag ger dem ju en chans att svara.. så denna procedur tar ju vanligtvis några minuter men jag vinner alltid.

Samma sak med kunder som pratar i mobiltelefon och tror att jag inte ska försöka störa dem.

Tror dom ja.

Då pratar jag bara extra högt med en ton som kräver svar.

Who’s your daddy.

haha okej fan så ägande :up:

Att en person svarar inte när jag ringer till den 👿

På tal om att sitta i kassan, här e några saker som jag stör mig på;
    Du kankse känner igen nåt Fritiof…..:)

*Att folk lägger påsar under eller på sina vanor,och att dom tror att påsarna
    har streckkoder på sig som man ska slå in.

*Att dom frågar ” Är det öppet här?”, när kassan är sååå öppen den kan bli!

*När en kund kommer till kassan med kankse 1-2 varor, lägger dom längst
    bort på bandet, går fram till mig i kassan och väntar på att det ska komma fram!

*När folk som inte köpt nåt, och bara ska gå ut igenom kassan,
    håller upp händerna och säger ”Jag har ingenting köpt”. ALLA håller upp händerna
    ( Jag ska inte skjuta er ? )

……….finns säkert massa saker mer, men det är detta ja kommer på nu :P

….En gång kom det fram 2 tonårstjejer till mig när jag stod i kassan och
    frågade, ”Får man sommarjobba här?”….”Javisst kom på kl 8 på måndag!”:frust:

Folk som har löjliga EMO-texter på MSN. Typ att det har tagit slut med killen så har tjejen en MSN-text som ”Alone and crying” eller någto sånt larvigt.

Inget fel i att vara ledsen och man behöver inte dölja det men att böla ut via sin MSN-text känns ju som en mellanstadieunge.:D

Tack Karlssooooon!

Nu har man fått lite vett och etikett huruvida man skall uppföra sig som kund på Ica/Coop/Willys.

Du räddar alla handlare därute grabben! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,696 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.