Vad gör ni på fritiden?

Home Forums Repan Vad gör ni på fritiden?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 88 total)
  • Author

Jag umgås med familjen och nördar mig med att måla sånna här:

[img=http://i4.photobucket.com/albums/y129/Gorthor/Orcsfullypainted.jpg]

Wathier wrote:
    Jag umgås med familjen och nördar mig med att måla sånna här:

Ah, jag har alltid velat plåta Warhammer med närbildsobjektiv och vinkla ett spel som att det vore på riktigt. Det vore fan kul! Brukade måla och lira själv för ett antal år sedan, men sköt det åt sidan till förmån för min mer digitala hobby…

På fritiden gör jag samma sak som på jobbet. Bortsett från att jag då lägger till hastighetsöverträdelser, chips och skäggiga polare sent om nätterna. Jag är en rätt social figur, men väljer mina tillfällen. Ibland håller jag mig undan och tänker på mitt istället, men de flesta gångerna är jag först att samla ihop ett gäng puckon och bedriva sattyg.

Fast idag ska jag ta det lugnt. Käka en kanelbulle med en kompis på något café och mysa lite bara. :)

Spela gitarr och renovera stugor. För tillfället har jag två stugprojekt som ska renoveras!

Brukar gå på bio en del. Läser böcker och speltidningar. Hänger med mina bästa polare, vilket brukar innebära filmtittande med lite käk. Trivs väldigt bra med mig själv som enda sällskap, men har inga problem att umgås med andra. Flexar framför spegeln en hel del också. Typ så.

umgås med familjen :) å slappar en del. å mycke hoj på sommaren ;)

Avnjuter ofta en single malt och bra musik. Allt ifrån gangster-rap till The Doors. Nu på senare har jag börjat lyssna på klassiskt musik, främst Vivaldi.

Sedan fotar jag i den mån jag hinner, spelar Xbox och umgås med vänner.

Träningen tar upp min största tid av fritiden. Annars blir det en hel del timmar framför datorn. Detta forum, facebook och MSN.

Fotar en del. Festar rätt mycket i perioder.

Pluggar.
    Fotar.
    Lagar och äter mat.
    Umgås; fikar, bio, fest, shopping.

Reser också så ofta jag har tid och pengar. Går på konserter. 😮 jaaa. Ungefär det. :D

Ja det blev 3 bilder på helt skilda fritids intressen förrutom träning

Leker med barnen, spelar tvspel, kollar film, tränar, lagar mat och ägnar mig åt hushållssysslor. Läser riktigt mycket i perioder.

hobby?

just nu turbokonverterar jag min bruksbil så det blir lite trivseleffekt i den. min huvudsakliga hobbybil har blivit så extrem att den inte går att använda alls som annat än ett tävlingsredskap.

annars gör man som de flesta andra småbarnsföräldrar, jobbar, barn, jobbar ,barn. osv.

Sessan wrote:
    Förfestar på TB’s eller? :p

Hahah nädu, förfest i lägenheten, sen exakt samma sak i nån annan lägenhet ;D. Fast på senare tiden har det blivit en del här med, praktiskt att inte behöva röra sig iväg, opraktiskt att behöva städa och kicka ut folk dagen efter.

Glor serier/filmer, facebook, träningsforum alldeles för mycket, å andra sidan trivs jag att vara ensam och ta det lungt en del. Varvar det med nhl turneringar med kompisar, följa med nykter någonstans lördagkvällar (dricker 4-5gånger per år max bara). Resten går åt att ta in information från en stor del sidor om sportsbetting och försöker få ihop en slant varje månad på till mat av det. Hade nog rest mycket om jag haft någon kompis som var intresserad, men alla nära vänner har antingen fullt upp med jobb eller studier. :|

Träningen(eller dieten just nu) upp resten antar jag, promenader, gympass, vägning av mat, handling av mat etc.

åka lite bräda är kul

hoppa klippor är kul

cykla är kul

åka wakeskate är kul

Skogs och naturliv är ett väldigt stort intresse hos mig. Att ta med hunden och en packad väska och bara sätta sig och njuta av livet är något som ligger mig varmt om hjärtat. Kajakpaddling och flugfiske när vädret tillåter.

Avnjuter gärna en god whisky, gärna från Port Ellen-området, samtidigt som jag lyssnar på Morrisseys tonsatta alster och läser en god bok.

Jag har många små fritidsintressen. Många små som får mig att må bra. Jag skulle vilja kalla mig livsnjutare.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 88 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.