Vad gör ni på fritiden?

Home Forums Repan Vad gör ni på fritiden?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 88 total)
  • Author

Givetvis skiljer de sig lite mellan årstiderna men grundpelarna är alltid:

Träning
    Plugg
    Internet
    Umgås med flickvännen, kompisar, filmkvällar, bio och dyl.

På vintern är det skidor (twintip eller snowblade) eller snowboardåkande som gäller

På sommaren är det vattensport i form av wakeboard men det blir även en del segling, grillande, öldrickande och hojåkande såklart! :up:

Jagar damer som om det inte fanns någon morgondag, och självklart umgås och skålar med polare när jag inte är ute och lerar ner mig med hunden :emo-thumb

Spelar poker, reser just nu, festar, umgås med polarna och flickvännen, hälsar på familjen och hänger runt med min mac den apple freak jag är .

Tränar, pluggar, spelar poker, festar, åker skoter och hänger en hel del med polarna. Sen varierar aktiviteterna en hel del under de olika årstiderna.

Hmm tidigare har det vart jakt och pistolskytte, numera är det begränsat till sporadiskt jaktande.
    Umgås med vännerna, ser en och annan film, fikar och rör gärna på mig geografiskt.

Mestadels plugg, ibland tv-spel, party på helgen och kollar in mailens konstant.

Wathier wrote:
    Jag umgås med familjen och nördar mig med att måla sånna här:

[img=http://i4.photobucket.com/albums/y129/Gorthor/Orcsfullypainted.jpg]

Dipping är fusk ;)

NFL 24/7, baby.

sportfiske för hela slanten:up::up:

Jag är frisör på fritiden … räknas träning på seriös nivå som fritid?

dinomog wrote:
    Dipping är fusk ;)

Klart det är! Man har man en intensiv utbildning, en 4 månadersbebis och tränar samtidigt så är det ett sjukt bra alternativ ju!

Plus, att har man jobbat deltid som figurmålare och målat 3000+ figurer genom åren, så får man faktiskt fuska när tiden inte räcker till:up:

Wathier wrote:
    Klart det är! Man har man en intensiv utbildning, en 4 månadersbebis och tränar samtidigt så är det ett sjukt bra alternativ ju!

Plus, att har man jobbat deltid som figurmålare och målat 3000+ figurer genom åren, så får man faktiskt fuska när tiden inte räcker till:up:

det är klart. Själv brukar ja allti bli sugen på dippa men sen ändra mej i sista sek.

Fiskar
    [http://www.fiskehugg.se/]

Meckar med bilen
    [http://www.garaget.org/?car=105907&image=1417684]

Kollar en massa filmer och umgås med vänner

Ja, vad gör jag för att få jorden att snurra. Ibland så lite som möjligt men ibland så mycket som möjligt. Ja, en bild säger mer än tusen ord. Så följande, lagar mat, hånglar med min bästa tjejkompis på fyllan, spanar in coola hotelrum, solar, hånglar med en annan tjejkompis, drömmer om en Ferrari 360 Spyder…..;) Ok, nu har man lämnat partylivet och reser sällan. När man tävlingsatsar får man skära bort lite av det goda, men inte för mycket:p!

Sparkar boll
    Fiskar
    Myser
    Ölar

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 88 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.