Vad njuter ni av på kvällen?

Home Forums Repan Vad njuter ni av på kvällen?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author

Skulle vilja starta en tråd å höra vad folk trycker i sig innan den låååånga stunden tills nästa mål, frukost.:)
    Släng upp några goda recept osv! Gärna bilder:)

Själv har jag just nu fastnat på: En burk Kesella Lätt(Arla), 2 skivade bananer/ 1 skivad banan+ 1 annan frukt, kanel. (variationerna av denna har testats från höger till vänster!)

Släng upp era recept på kvällsmaten ni äter:) !!

MVH Mathias

200g keso med jordgubbar+blåbär eller med annans+Funlight Tropiska frukter. Eller ngt orginellt såsom yoghurt/mackor/rester från middag(endast kött då)etc.

Fiberknäckebröd + massor keso + skinka on top.

Kesella med jordgubb/lime smaken samt frysta bär: jordgubb, hallon, blåbär, björnbär + en till mix med frysta bär..samt funlight peach passion ~~ mums :)

Äter mitt största mål för dagen innan jag går och lägger mig. Mums med mycket käk på kvällen!

Det kan bli vad som helst och gärna något sött att avsluta med. Kött, potatis, pasta, fisk, pannkakor…fantasin sätter gränsen.

Blir ofta en chokladdryck med 2-3dl naturell yoghurt blandat med 1msk kakao. Brukar räcka för mig men om jag vill ha mer blir det någon fruk lr så också.

Hursomhelst rekomenderas chokladdrycken, underbart att blanda kakao i gröt dessutom.

Äter en av mina 3 mål om dagen, oftast består målet av en rejäl middag eftersom jag inte äter förän vid kl. 16 dagen efter.

mvh Boven

Äter en av mina 3 mål om dagen, oftast består målet av en rejäl middag eftersom jag inte äter förän vid kl. 16 dagen efter.

mvh Boven

Jag brukar äta lidls kvarg med lite naturell yogurt, sojagrytbitar eller mandelspån och massa kanel! De tycker ja e gott! Keso med icas frukt och bär är inte helt fel heller=)

Varierar…mycket kesella med bär just nu eftersom det är säsong..

Väldigt ofta också:
    *Ägghalvor med makrill i tomatsås på tub (ABBAs)
    *Falu rågrut med färskpotatis, kaviar och dill
    *Keso blandat med makrill, ibland lägger jag smeten på bröd och ibland äter jag rakt av.

Då och då blir det också:
    *Nötter
    *Lite godis
    *Glass med kakao och nötter

En skål med pistage-,chili- och jordnötter!

Boven wrote:

mvh Boven

frukost kl 16?? är du vampyr som sover på dagen och är vaken på natten eller?

tigr wrote:
    frukost kl 16?? är du vampyr som sover på dagen och är vaken på natten eller?

Skulle gissa på IF.

Sjaälv äter jag gröt på 1 dl fiberhavregryn kokat med 3 äggvitor och lightsylt.
    Behöver jag mer blir det keso också.

Milia wrote:
    Skulle gissa på IF.

IF is on the tapet. Fett med inne ;)

Själv äter jag allt möjligt i tid och otid, det gäller även på kvällen. Ska sluta med det och bli en bra människa.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.