Välj en tävling?

Home Forums Repan Välj en tävling?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Fitness Festivalen kommer gå i år också, antar jag, men är det en ”publikvänlig” tävling med mycket ståhej runtom?

Däremot, om det nu finns EN tävling, med mässa och lite kul utanför scenen, under årets gång inom Svea Rikes gränser som DU fick gå på, vilken är tävlingen och varför vill du gå på just den?

Gamla NOGP, nuvarand MTGP (?) Ska försöka få min träningspartner att tävla.
    Alltid kul när någon har chans på proffskort.

KRAMPUS wrote:
    Gamla NOGP, nuvarand MTGP (?) Ska försöka få min träningspartner att tävla.
    Alltid kul när någon har chans på proffskort.

det e väl inget proffskort i potten längre. nya regler har jag för mig angående p-korten. jörgen eller jp får gärna rätta mig om jag har fel…

CiB wrote:
    Fitness Festivalen kommer gå i år också, antar jag, men är det en ”publikvänlig” tävling med mycket ståhej runtom?

Däremot, om det nu finns EN tävling, med mässa och lite kul utanför scenen, under årets gång inom Svea Rikes gränser som DU fick gå på, vilken är tävlingen och varför vill du gå på just den?

Om MTGP blir lika bra som förutvarande NOGP så är det ett givet val.

Johannez wrote:
    det e väl inget proffskort i potten längre. nya regler har jag för mig angående p-korten. jörgen eller jp får gärna rätta mig om jag har fel…

Jag vet inte heller, men det ger verkligen extre krydda till tävlingen.

Finns inget som slår Fitnessfestivalen! :up:
    ALLA är där och expot är det överlägset största!
    Så underbart kul :nod

Det lutar ju åt FF istället för vårens MTGP. Har inte nog med kredit på kortet för att åka på båda tävlingarna/eventen så jag måste välja.
    :up:

Lina wrote:
    Finns inget som slår Fitnessfestivalen! :up:
    ALLA är där och expot är det överlägset största!
    Så underbart kul :nod

håller med…trots att jag aldrig tävlat då själv…men kanske en vacker dag..

annars var sm i AF väldigt bra arrangerat 2006 – så som tävlande var det en väldigt bra tävling. inte mycket till expo men…man kan inte få allt :|

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.