Här kommer en liten kortfilm om min och en polares resa till FF -10. Som några av er kanske redan vet så gjorde vi ett projektarbete om resan, men denna film är ”off the books” och bara en kul grej (vilket ni förövrigt kommer märka ganska fort).
[youtube=zUJbZ27mp-M]
Redigeringen är under all kritik, men vi gjorde som sagt filmen mest som en kul grej.
Fnittret i slutet gjorde hela filmen.
Inte quadsen då?
Pinsam tystnad…
Jag såg nog hur du sneglade på dem i avundsjuka på mässan, försök inte.
Jag ville ju bara ha någon att ligga med… 😮
Still got it!
Skön rulle:emo-thumb
Och jag säger inget om quadsen – mina är klart sämre:D
Kul att man fick vara med
Hoppas ni hade en grym helg
Kul att ni gillar den! Nu ser jag verkligen hur uruselt redigerad den är, men men.
Vi hade förövrigt en otroligt bra helg och jag fick en blodad tand, trots att det inte var för att tävla utan snarare äta ofantliga mängder proteinbars och bara strösa runt bland lite jämlika. Ser redan fram emot nästa års festival då det förhoppningsvis kan bli ännu en film, kanske aningen bättre då också får vi hoppas.
Kul med film, så trist att jag inte hade tid att träffa er! Nästa år ska jag vara minst chef och stänga hela butiken FF-helgen.
Skön kortis. Hmm… vilken låt var det när bänken var framme?
en troudilutt.
hahahahahahahahahaha
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY