- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2010 at 18:07 #59439Anonym anvandareMember7 januari, 2010 at 18:07 #347990Anonym anvandareMember
Ja, ni tjötar ju friskt om linnen i en annan tråd, men jag har ett större problem; byxorna.
Hittar nämligen ingen välsorterad sida med ypperliga gymbrallor, utan det är mestadels kosttillskottssidor som har nån sida extra med utgångna Gaspvarianter.
Gärna den tåligare varianten, vida stora pösiga grejer. Inte mjukisbrallor från Nike eller sån skit. Sen gör de inget om de går på över tusenlappen.
7 januari, 2010 at 22:59 #347991Anonym anvandareMemberPer Grunditz wrote:Ja, ni tjötar ju friskt om linnen i en annan tråd, men jag har ett större problem; byxorna.Hittar nämligen ingen välsorterad sida med ypperliga gymbrallor, utan det är mestadels kosttillskottssidor som har nån sida extra med utgångna Gaspvarianter.
Gärna den tåligare varianten, vida stora pösiga grejer. Inte mjukisbrallor från Nike eller sån skit. Sen gör de inget om de går på över tusenlappen.
Köp lite läckert mönstrad bomullscanvass och gå till en sömmerska alt. tjejen och få ett par byxor uppsydda. Byxorna skall givetvis sys med tråd som heter Goliath el Grizzly, om de finns kvar på marknaden, det skall mycket till innan de sömmarna brister kan jag lova.
8 januari, 2010 at 00:09 #347992Anonym anvandareMemberGivetvis ska dom sys med Goliath eller Grizzly, något annat hade ju inte varit acceptabelt. Har du hört om han som försökte sy gymbyxor med Platypus? Haha, vilken dåre.
8 januari, 2010 at 02:43 #347993Anonym anvandareMemberGlömde säga att du måste tvätta canvassen, innan du låter sy upp den, iaf om du använder tråd typ grizzly, detta eftersom grizzlyn inte krymper i tvätten, vilket canvassen förmodligen gör!
8 januari, 2010 at 02:53 #347994Anonym anvandareMemberPlatypus har utmärkta egenskaper i vatten.
8 januari, 2010 at 03:00 #347995Anonym anvandareMemberTobias Borg wrote:Platypus har utmärkta egenskaper i vatten.:emo-thumb
8 januari, 2010 at 10:51 #347996Anonym anvandareMemberJag är tacksam för era förslag om gymbyxor, och hade jag varit ute efter rör tåliga som segel så hade jag nog försökt sytt mina egna.
Jag har dock inte suttit vid en symaskin sedan lekis och några snygga träningsbrallor – även till vardags – skulle detta nog inte resultera i..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.