- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2007 at 00:10 #862354Anonym anvandareMemberProof wrote:wtf dude du tappar ju dina byxor @ your pic. köp bälte
Haha, at du caught me in the moment , testandes avatar bilder:D
10 augusti, 2007 at 00:15 #862355Anonym anvandareMemberMathiasH wrote:Haha, at du caught me in the moment , testandes avatar bilder:Djodu, mardrömmar !!!! hahah
10 augusti, 2007 at 00:17 #862356Anonym anvandareMemberProof wrote:jodu, mardrömmar !!!! hahahHaha, naa, väckte för mkt fantasier va!?
10 augusti, 2007 at 08:11 #862357Anonym anvandareMemberhellboy wrote:Några sunecitat från en som känner honom ”Såg du filmen jag la ut på body?…Galet bara..” Eller ”faan man kanske skulle filma sig själv på en widescreen tv, bli ihoptryckt o grov å se konstigare ut”.. ”Kolla, kolla …långa armar bara”. ”Jag ska fan tatuera in 2 more reps på handflatan, köra upp i nyllet på den jag tränar med” …listan kan göras längre..vissa saker är barnförbjudna. Hade det inte varit för hans närmast anhöriga hade förmodligen sune gaddat sig i ansiktet, opererat in en hantel i pannan eller nåt annat tokigt. Är man i gävle har trist eller vill bara ha nån att prata med, glid in i hans butik och surra lite med mannen. Han är som en lägg in en krona och jag kommer underhålla dig, bara det att mannen gör det gratis.. om han nu inte ska operera in ett myntinkast nånstans.. who knows?Ha ha! Do you know me or what?!!
ZONE
10 augusti, 2007 at 08:47 #862358Anonym anvandareMemberdenstoreoxen wrote:Du la väll upp filmen för att få kritik? Då får man ta lite ”hating”. Btw det e ett svenskt forum och du ska tvunget prata engelska för att du e en hardcore gangsta från gävle ?Hur är det med läskunnigheten egentligen? Finns faktiskt ingenstans i Zones post där han efterfrågade kritik på filmen han lade upp. Han ville bara visa hur han ser ut och att han var nöjd med sin form idag.
Era negativa provokativa poster har dessutom motsatt effekt, ni vinner ingen sympati utom hos möjligen dem som redan är negativt inställda till Zone. Den som vinner min sympati på alla fronter är däremot Zone.
Kör hårt Zone!
//Micke
10 augusti, 2007 at 09:48 #862359Anonym anvandareMemberZone, varför slösa tid på haters? Du vet vem du är, du har inget att bevisa? Låt dem hata och fortsätt göra det du gör. Om du inte fanns på forumet så hade jag i alla fall tyckt att det vore tråkigt. Vi behöver fler människor som dig som vågar sticka ut lite. Vi kan i alla fall vara glada över att alla haters mår så dåligt så att några påföjder inte behövs eftersom dem sköter det bra själva. Dem mår så dåligt innerst inne vilket dem tydligt visar genom att HATA!
10 augusti, 2007 at 10:35 #862360Anonym anvandareMemberThanx guys..well I actually having fun with the haters!
:p
Blir bara lite irriterad när folk jämför när man är i peak condition & i sommar form! But then again..det har ju bara med okunskap att göra…vi som tävlat själva vet ju att skillnaden på att komma i lite form & att bli tävlingsrippad är lååååååång!Ska bara hälla liiiite till bensin på elden…
Lovar att sluta sen! LOL!
Först…har någon någonstans sett mig säga att jag har stora armar? Nah…didnt think soo.. Cuz I never ever said that!Här är en bild på min arm for all who says Im a lier for saying that my arms where 50cm PUMPED…
Tagen i går kväll Kl:23.20… KALLT mått av EXAKT 47.7cm…med en kvällsvikt av EXAKT 88.5kg…& I`m 168cm. Thats all my stats!Jag utmanar nu alla ANONYMA som säger att jag ljuger att posta en bild på sina armar…KALLA UTAN PUMP! Do you have the balls like I do? Eller ska ni sitta där anonyma & fortsätta gnälla? C´mon now! Show me YOUR gunz!!!!
Fuck..jag ska starta en egen tråd om detta!!
LOL!Love yall!
ZONE[/B]10 augusti, 2007 at 11:06 #862361Anonym anvandareMemberYES YES YES Tack för en grym underhållning.. U are a real entertainer… Du vill ju underhålla oss peeps här på body och det har du ju verkligen lyckats med :emo-thumb . And we’ll just love it! – Isn’t that lovely?!?!?!?
Den som säger att denna tråden inte är underhållande… LIER!Trevlig helg..!
10 augusti, 2007 at 11:13 #862362Anonym anvandareMembersh0w wrote:YES YES YES Tack för en grym underhållning.. U are a real entertainer… Du vill ju underhålla oss peeps här på body och det har du ju verkligen lyckats med :emo-thumb . And we’ll just love it! – Isn’t that lovely?!?!?!?
Den som säger att denna tråden inte är underhållande… LIER!Trevlig helg..!
Love you too sweety..sköt om dig!
Hugz!
ZONE10 augusti, 2007 at 12:55 #862363Anonym anvandareMemberByt tråd nu!
[http://forum.body.se/showthread.php?t=15963]
ZONE
10 augusti, 2007 at 22:19 #862364Anonym anvandareMemberJag har då personligen aldrig hört/läst att du sagt/skrivit att du har stora armar, dock skapade du ju tråden med videoklippet där du mätte dem så inte vet jag vad man ska tro om det heller.
Skit samma, kör på antar jag
11 augusti, 2007 at 23:30 #862365Anonym anvandareMemberSoft film Zone.Du e skön
12 augusti, 2007 at 01:36 #862366Anonym anvandareMembermickeg wrote:Hur är det med läskunnigheten egentligen? Finns faktiskt ingenstans i Zones post där han efterfrågade kritik på filmen han lade upp. Han ville bara visa hur han ser ut och att han var nöjd med sin form idag.Era negativa provokativa poster har dessutom motsatt effekt, ni vinner ingen sympati utom hos möjligen dem som redan är negativt inställda till Zone. Den som vinner min sympati på alla fronter är däremot Zone.
Kör hårt Zone!
//Micke
Detta var ett extremt vettigt inlägg må jag säga, imponerad!
MVH
12 augusti, 2007 at 20:34 #862367Anonym anvandareMember..
13 augusti, 2007 at 09:03 #862368Anonym anvandareMemberHenrikG wrote:Du skämtar? Klart som fan man ger kritik vem det än är. Kommer det upp bilder/filmklipp på en person så är det givet att man ger positivt/negativ kritik. Fan är det för mening annars?Hade egentligen inte tänkt besvara ditt inlägg men gör det ändå. Trodde det fanns en gyllene regel i trådarna (även om den här ligger i repan) att hålla sig ”on topic” dvs ”hålla sig till ämnet”. Dessa initieras av trådskaparen och inläggen håller sig till sak.
Detta innebär att om någon begär kritik så ska han få det både positiv som negativ. Begär han det inte så behöver ingen ge kritik, vare sig positiv eller negativ.
Om det innebär att vara ryggdunkare att inte kritisera (postiv eller negativ) varje video som läggs upp då har nog den personen som anser det mer problem med sin tillvaro än vad denna är medveten om.
Vad det är för mening annars? Ja, kanske att ha en rolig stund, skratta lite eller gråta om man nu känner för det, vara nöjd över att en annan människa är nöjd med sig själv.
Och nej, jag är ingen ryggdunkare. Jag känner inte Zone överhuvudtaget. Men jag kan glädjas åt att han anser sig vara nöjd med sig själv.
Tänker inte besvara några fler inlägg i den här tråden. Antingen kan man förstå att andra människor kan vara empatiska och ha ett känsloliv som sträcker sig utanför den egna sfären eller också gör man det inte.
Tyvärr visar en del av inläggen att den förståelsen saknas.
//Micke
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.