Vilken frilla?

Home Forums Repan Vilken frilla?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Ska klippa mig nästa vecka och har lite besluts ångest va de gäller frillan..

Så jag tänkte att ni här på forum får bli mina smak råd :emo-thumb

Slänger upp lite bilder på frillorna jag har tänkt mig.. längderna i nacken har jag ju inte än,, utan de ska fortsätta sparas,, toppas lite bara..men de stora besluts ångesten ligger mest på om jag ska ha kvar luggen eller inte??:

Frisyr nr 3 är helt klart tyffast (snyggast)8)

Inte världens bästa bilder men de här e iaf en skymt om hur min frilla ser ut nu…

Jerka wrote:
    Frisyr nr 3 är helt klart tyffast (snyggast)8)

Okej,, jo den e nice och de e den jag har vart lite inne på hela tiden,, så de blir nog att luggen blir kvar iaf.. bara de att hennes frisyr e ganska rejält stylad på den bilden,,så jag anatar att man typ får håret att stå upp så där som de gör på bilden i typ en kvart ,, sen vet man inte vart de står nånstans.. men de kanske e värt de om man får vara cool i en kvart iaf :D

Nice frilla, gillar också nr 3 bäst:emo-thumb
    Hade nästan likdan frilla, fast jag hade en liten fläta med haha.:D

Bild nr3 – skippa frillan behåll tjejen.:p

Annars har jag aldrig lyckats klippa mej längre än det var innan… Men kapar du inte luggen kommer du aldrig få veta hur det hade blivit jö. Kan du leva med det.?!

/M

frilla numer tre!sj klipper jag mig var o varrannan vecka

3an var en självklarhet :emo-thumb

annars så tycker jag att den frissan du har nu, inte heller var allt för pjåkig

3:an helt klart. Men din nuvarande frisyr är också schysst.

Mvh Calle Sirén

3:an när det gäller håret där uppe men jag tycker de där längderna bak i nacken borde klippas ut i en spets och låtas växa ut till en lååång svans. Finns en jättecool japansk mangafigur med den frissan :up:

alejo wrote:
    Nice frilla, gillar också nr 3 bäst:emo-thumb
    Hade nästan likdan frilla, fast jag hade en liten fläta med haha.:D

Nice frilla:emo-thumb

Har haft ungefär en liknade frilla,, fast jag hade kortare på sidorn :)

MickeGBG wrote:
    Bild nr3 – skippa frillan behåll tjejen.:p

Ja bruden på bild nr 3 e ju rätt nice;) men nu ska jag klippa mig inte göra skönhetsoperation :p

Quote:
    Annars har jag aldrig lyckats klippa mej längre än det var innan…

What??
    Klippa sig längre e nog lite svårt.. men man kan ju alltid sätta i extentions..

Quote:
    Men kapar du inte luggen kommer du aldrig få veta hur det hade blivit jö. Kan du leva med det.?!

Jo men jag har haft kort lugg förut.. men jag kommer inte ihåg vilket jag gillar bäst.. därför jag behöver lite smakråd från andra vilket ni tror jag skulle passa bäst i:)

thess wrote:
    frilla numer tre!sj klipper jag mig var o varrannan vecka

Oki.. jag brukar klippa mig 4-6 vecka ungefär..
    men eftersom jag flytta precis,, så har de inte blivit att jag vågat gå till nån ny frissa.. men nu måste jag verkligen klippa mig .. och efter att jag har vart på varenda frisör salong i uppsala :| så tror jag iaf att jag har hittat en shysst salongn iaf :unsure: alltså jag kommer dö om mitt hår blir cp :(

sebbeboy wrote:
    3an var en självklarhet :emo-thumb

annars så tycker jag att den frissan du har nu, inte heller var allt för pjåkig

Oki..

Tack:D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.