- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Behöver köpa en ny mobil då min nuvarande mobil tydligen råkade bli lite för blöt:evil:när jag åkte FlumeRide med min son!
Vet inte riktigt vad jag är ute efter förutom att den skall vara snygg & smidig plus ha en bra musikspelare & en bra kamera. Gps är också ett plus. Fast hur är det med Gps blir det en extrakostnad för datakostnaderna om man vill använda funktionen gps och är det dyrt?
Du har ju glömt IPhone Jag har den och är supernöjd. Har allt lull-lull man kan tänka sig. Den största nackdelen är ju kameran som lämnar lite åt fantasin…
Jag har en Sony Ericsson W902. Kan bara säga positivt om den, mycket bra ljud med både högtalare och hörlurar. Hörlurarna är bulledärmpade också så man hör inget utom musiken.
Tog en bild när jag var ute på sjön i veckan, så du kan se vad det är för kvalité på kameran.
Tog en bild när jag var ute på sjön i veckan, så du kan se vad det är för kvalité på kameran.
Nice! :up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY