Vilket lag vinner SM-guld i hockeyn?

Home Forums Repan Vilket lag vinner SM-guld i hockeyn?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 163 total)
  • Author

Som trogen modo-supporter måste jag ju säga modo, men det skulle vara kul att höra vad ni andra tycker… :)

Hoppas inte HV vinner i all fall, bara jävla skit mål, och Jämtin, ställe fjolla får man leta efter.

Rätt ointressant nu för mig som håller på Timrå :(

Men Färjestad ser ju väldigt svårslagna ut måste man säga.

Cluben of course8)

Oj jag glömde svara på frågan. Jag tror Färjestad vinner men jag hoppas Modo vinner.

Färjestad mot HV i final, färjestad vinner med 4-1 i matcher.

Nästa fråga… 8)

Själv är man glad att Frölunda slapp kvala iallafall… pinsamt!

Addegbg wrote:
    Färjestad mot HV i final, färjestad vinner med 4-1 i matcher.

Nästa fråga… 8)

Själv är man glad att Frölunda slapp kvala iallafall… pinsamt!

Linköping vinner! 4-2 i matcher mot färjestad och 4-1 i matcher mot modo i finalen, kom ihåg vart ni hörde det först :emo-thumb

Johannes-S wrote:
    Linköping vinner! 4-2 i matcher mot färjestad och 4-1 i matcher mot modo i finalen, kom ihåg vart ni hörde det först :emo-thumb

mm, så vi kan skratta åt dig sen:P blir fbk-hv i finalen.. färjestad vinner juu:D

Har alltid hejat på MoDo och själv spelat där så jag måste hålla med trådd skaparen här, MoDo vinner mot Färjestad i finalen helt klart:up:

baffyy wrote:
    mm, så vi kan skratta åt dig sen:P blir fbk-hv i finalen.. färjestad vinner juu:D

men lilla du…antar att du precis som dem flesta som håller på färjestad är en medgångssupporter som började hålla på fbk när dem gick till sin andra raka final…fbk åker ur och om jag har fel så ber jag om ursäkt..men kom med ett bättre argument än fbk vinner för dem är bäst

Känner du till Erkki Laine?

Färjestad har den bästa truppen och är effektivast i powerplay. Hoppas på Modo eller Linköping.

färjestad helt klart !

Färjestad :)

Verkar finnas många medgångssupportrar här….?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 163 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.