Vill du bo och äta gratis i malmö?

Home Forums Repan Vill du bo och äta gratis i malmö?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 60 total)
  • Author

Hej! Jag söker dig – tränings och kostkunniga människa, som söker lägenhet i malmö. En kostutbildning i bagaget är ett stort plus. Du får gärna ha tävlat eller dietat själv, så att du vet vad jag går igenom mentalt.

Du får bo OCH ÄTA gratis i min 47 kvm stora bostadsrätt i Malmö, om du ser till att jag går ner åtta kilo i vikt, – genom att vakta mitt kylskåp, tvinga iväg mig till gymmet, hjälpa mig med kostschema, och stötta mig mentalt när vännerna har fredagsmys.
    Jag är 24 år gammal. Munter och social, drömmer om en fin figur, men har usel karaktär.

Det vore kul om du är i ålder 21-26. men det är inget krav.

Jag önskar att du flyttar in så snart som möjligt.

Skriv till mig på body, så svarar jag dig inom några timmar.

Vilken härlig annons!

Ah fast..

Good luck! =)

efter man hjälpt dig tappa dina 8kg, slängs man ut då haha?

Kan inte låta bli misstänka att det är den ökända ”betjänten” (som härjat på både kolo och Body) om ligger bakom annonsen :D

StronglGnome wrote:
    efter man hjälpt dig tappa dina 8kg, slängs man ut då haha?

Haha det var min första tanke också :D

Men lycka till med letandet och målet!

Hahaha, om detta är for real, så är det ett fruktansvärt skönt initiativ! Think outside the box! :up:

=)

Kanske vore något nu när man går offseason, 8 mål mat per dag samt fri bostad vore ju inte fel:pop::whistle:

Behöver inte ens gå till gymet man kan köra cardio hemma :P

Självklart är det for real! Jag finns inte på kolozzeum, så någon gammal forumkändis är jag inte. Än så länge har ingen hört av sig, verkligen ingen som vill tjäna några tusenlappar i månaden? Bor i lugnt område, och självklart får du lön när jag vi har skapat en åtta kilo lättare guds gåva. Du garanteras boende till efter sommaren, men behöver bara flytta in i två månader, om du endast söker temporär lägenhet. Ingen som har en vän som de tror kan vara intresserade?

Haha jag tyckte den va klockren :D fan att man inte kom på den själv :o:D vilket toppen erbjudande ju

Gittan wrote:
    …och självklart får du lön när jag vi har skapat en åtta kilo lättare guds gåva.

Now we’re talking. :D

Men alltså, ska du och din ”coach” bo tillsammans i den där 47kvm lyan?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 60 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.