Vill ni dö av skratt titta hit! HAHA

Home Forums Repan Vill ni dö av skratt titta hit! HAHA

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

[youtube=O0dybAaZWuI]

jag tror jag dör varje gång jag ser den HAHA ROFL

Klassiskt filmklipp! Kul som faan är det iaf! :D

Känns ju lite taskigt mot dom att skratta men vette faen om jag hade kunnat låta bli om jag var programledaren heller såatteh… 😮

Tyckte bara den va rolig första gången, men den är ju uppgjord så då är det inte lika kul :

Måste bara berätta att något liknande hände mig i klassrummet i skolan för några månader sen. Vi skulle berätta om våra rapporter som vi skrivit och satt i en stor ring. Så var det någon ny vikarie som vår lärare presenterade som pratade precis så som killen på filmen. Det brast helt för mig och jag fick hysteriska skrattattacker mitt i klassrummet, inte kul 😮

[youtube=2dxVIzkq9co&NR=1]

JakobMinell wrote:
    Måste bara berätta att något liknande hände mig i klassrummet i skolan för några månader sen. Vi skulle berätta om våra rapporter som vi skrivit och satt i en stor ring. Så var det någon ny vikarie som vår lärare presenterade som pratade precis så som killen på filmen. Det brast helt för mig och jag fick hysteriska skrattattacker mitt i klassrummet, inte kul 😮

Känner igen mig i det där.. man känner sig så dum mot den som pratar, fast man menar ju inget illa egentligen..

Samma sak hände mig för några veckor sen då det var en tant som skulle informera om någonting.. men hon pratade som fråga barbro i nile city så jag kunde inte heller hålla mig.. 😮

haha, man kan se den hur många gånger som helst, sjukt bra! :emo-thumb

JakobMinell wrote:

Ja du, känner igen mig i det där fast jag började garva hysteriskt åt en kille som kom från någon organisation och skulle berätta om någon grej för oss elever. Han började skriva lite grejer på tavlan men bokstäverna var värsta kråkfötterna och han spred dem över halva tavlan – såg ut som en treåring skev. Jag åkte ut ögonblickligen fortsatt asgarvandes. Har i efterhand insett att han var dyslexiker och att jag inte var särskilt schysst, men det var för 20 år sedan så jag skyller på att det knappt var någon som hade hört talas om dyslexi då….

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.