WWE wrestling

Home Forums Repan WWE wrestling

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Eftersom jag kollat på wrestling av och till sedan tidig ålder så undrar jag vilka tycker ni är den Coolaste respektive bästa wrestlaren (showman) genom åren?

Tror ni att det skulle finnas nåt sug efter att få hit wrestling här i sverige, eller tar vi saker på allt för stort allvar?

Och tycker inte ni att zone capone skulle passa ypperligt som galen coach i wrestling cirkusen? :P

hellboy wrote:
    Eftersom jag kollat på wrestling av och till sedan tidig ålder så undrar jag vilka tycker ni är den Coolaste respektive bästa wrestlaren (showman) genom åren?

Tror ni att det skulle finnas nåt sug efter att få hit wrestling här i sverige, eller tar vi saker på allt för stort allvar?

Och tycker inte ni att zone capone skulle passa ypperligt som galen coach i wrestling cirkusen? :P

I`m in bro I`m in!!
    Bara att hitta investerare så kör vi!!!

ZONE[/b]

Hogan var och är väl bäst vad gäller allt utom själva wrestlingen i sig. Nu på senare tid har jag mest fastnat för John Cena, mycket på grund av hans sjukt grymma fysik.

batista har imponerande fysik:)

Kan nån imponera i wrestling??

Psirus wrote:

The hot babes ;)

Hogan fastnade man j uför först som ung..varför vet jag inte ^^

Annars är ju Batista brutal,för sin stil o kropp.

O även Goldberg, en stor man det också! :emo-thumb

Batista och John Cena har riktigt bra fysik, sen är ju Bobby Lashley inte så spinkig han heller. :P

Psirus wrote:

Ja faktiskt genom att vara jävligt duktig på det… som tex här Rey Mysterio [http://www.youtube.com/watch?v=11Obdx1pwKQ]

Men givetvis finns det många som är kass och bara är där för att de är stor, lång och ser elak ut.

Coolaste wrestlarna enligt mig är Brock Lesnar, Goldberg och ultimate warrior. Vi får inte heller glömma synthol armen Scott Big Poppa Pump Steiner…

Själv är jag ett Goldberg fan..that guy got style!

Jag tror absolut att wrestling kommer till Sverige framöver…
    & snubbarna från vår sport kommer att bli huvudpersonerna…

Peace!
    ZONE

Rey Mysterio var min favorit när jag följde det.

Mest kult och grymmast….

THE UNDERTAKER!![/b]

:up:

Trish Stratus, hon är imponerande ! =)

Var faktiskt ett par killar utanför Göteborg som körde wrestling med scen och allt. Dock var det väl ganska amatörmässigt med tanke på riktigt showwrestling men ändå några som vågar sticka ut lite från mängden.

Vet inte hur populärt det blev men det var allafall en del puboli på matcherna.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.