Zap sr50 4Gb

Home Forums Repan Zap sr50 4Gb

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Behöver lite hjälp från folket på body med min nya mp3 spelare. Köpte den igår på teknikmagasinet och så kom jag hem och skulle ladda den, men så verkar det som den inte går att ladda. Har anslutat usb kablen till datan och väntat några timmar men inget har hänt. Batteriet är fortfarande dött, har man den ansluten till datan funkar den.

Någon här inne som har en likadan mp3 spelare som skulle kunna hjälpa mig med detta eller tror ni något är fel på den och jag ska lämna tillbaks den? Verkar helt weird, man brukar ju bara ansluta med usb kabel till datan sen laddar den :|:|

Pontik wrote:
    Behöver lite hjälp från folket på body med min nya mp3 spelare. Köpte den igår på teknikmagasinet och så kom jag hem och skulle ladda den, men så verkar det som den inte går att ladda. Har anslutat usb kablen till datan och väntat några timmar men inget har hänt. Batteriet är fortfarande dött, har man den ansluten till datan funkar den.

Någon här inne som har en likadan mp3 spelare som skulle kunna hjälpa mig med detta eller tror ni något är fel på den och jag ska lämna tillbaks den? Verkar helt weird, man brukar ju bara ansluta med usb kabel till datan sen laddar den :|:|

Behöver man inget speciellt program för att ladda den då? Så är det med iPod iaf.

Det står inget om det i manualen..

Hittar datorn maskinvaran när du kopplar in den i datorn då? Annars kan det vara USB uttaget som det är fel på.

Neh, den hittade inte så bytade kabel och nu funkar det. Haha:D thx anyway :p

Pontik wrote:
    Neh, den hittade inte så bytade kabel och nu funkar det. Haha:D thx anyway :p

Nemas problemas.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.