Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Ett försök att slippa undervikten :P
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2010 at 20:19 #415106Anonym anvandareMember
Det blev faktiskt ett pass idag hade en sjyst arbetskamrat som skulle åt samma håll efter sin övertid så jag kunde köra bröst ändå
Lutande bänkpress 3set 55kg reps: 6,6,5
Rak hantelpress: 2set 23,5kg reps: 5,4
Dips: 2set KV+11kg reps: 5,43 februari, 2010 at 20:41 #415107Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:alltid skönt att få tränat :up:kör du med några kosttillskott förresten?
Har ganska begränsad ekonomi kör mest på så mycket bra mat som möjligt som mina föräldrar betalar men använder kreatin och efter passen brukar jag använda whey-80 + dextro
3 februari, 2010 at 20:55 #415108Anonym anvandareMemberDet tror inte jag heller på tre månader har jag gått upp mer än jag gjort på hela tiden innan jag tror det beror på fler måltider och mer näringskompakt mat innan åt jag massa olika skittillskott men inte fan hjälper det utan vettig kost
3 februari, 2010 at 21:01 #415109Anonym anvandareMemberHåller fullt med dig jag brukar lägga till 50-80g snabba kolisar också typ dextrosol eller godis kan faktiskt känna att det hjälper mot den känslan av att vara utpumpad efter passet men det är säkert individuellt
4 februari, 2010 at 18:46 #415110Anonym anvandareMemberBlev ingen träning idag jag var med om det sjukaste som hänt mig i mitt liv igår jag satt vid datorn när jag tyckte att allting blev suddigt och snurrigt så jag tänkte hämta lite vatten men efter två meter så trillade jag ihop minns ingenting men dom som såg mig sa att det liknade ett epileptiskt anfall sen blev det ambulans till sjukhuset dom tog massa prover EKG,EEG,blodsocker,blodtryck,puls,syresättning,sänka och andra blodprover men allt var normalt läkaren trodde att jag råkat ut för ett epileptiskt anfall och sa att vissa människor kan få det enstaka gånger under sitt liv av för mycket stress och sånt typ att hjärnan stänger ner äckligt var det iaf men har varit hemma och sovit idag och jag fick lov att träna om jag kände mig kry så det blir nog ben rygg och tricepspumpande imorrn förresten några andra förslag på vad det var som hände ??
En rolig bild från akuten haha var bara tvungen :emo-thumb
[http://img509.imageshack.us/i/dsc001782d.jpg/ [img=http://img509.imageshack.us/img509/1313/dsc001782d.th.jpg]]5 februari, 2010 at 11:07 #415111Anonym anvandareMemberDrog av ett morgonpass idag så här efteråt kan jag nog säga att jag borde vilat men gjort är gjort körde bara benpress för ben idag eftersom jag har ont i vristen sen jag trillade i onsdags blev inget bra pass iaf
benpress: 4set 155kg reps: 8,8,8,6
chins 15reps kroppsvikt
latsdrag med V grepp: 2set 65kg reps: 10,8
sittande rodd: 2set 75kg reps: 4,5
liggande tricepspress: 3set 30kg reps: 5,5,2
kickbacks: 1set 16kg reps: 68 februari, 2010 at 14:31 #415112Anonym anvandareMemberAxelpass idag skönt som fan bytte lite mellan övningarna idag och körde militärpress istället för hantellyft åt sidan detta på grund av att min vänstra armbåge inte känns helt fräsch och militärpress kändes bättre hantelpress: 3set 20kg reps: 6,6,6
Militärpress: 2set 52,5kg reps: 5,4
Sittande framåtböjda hantellyft: 1set 13,5kg reps: 68 februari, 2010 at 16:13 #415113Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:fan läskigt med ett sånt anfall skönt att det inte var något farligt iaf :up:Ja det var inte det bästa som hänt mig precis men nu är jag iaf tillbaka på rätt spår igen
9 februari, 2010 at 17:53 #415114Anonym anvandareMemberDå vart det träning idag mage, biceps och traps kändes faktiskt inte så bra idag hade inte riktigt energin att träna funderar på att ta veckans tre sista dagar som extra vila eftersom jag ändå ska ha vilovecka nu nästa vecka för att sedan komma tillbaka lite fräschare
kabelcrunches: 3set 85kg reps: 6,6,6
benlyft: 2set 15kg reps: 6,6
hantelcurl: 2set 18,5kg reps: 8,6
skivstångscurl: 2set 40kg reps: 5,5
hammercurl: 1set 18,5kg reps: 5
skivstångsshrughs: 3set 120kg reps: 6,6,6Nu ska jag ta det lugnt och äta hembakt pizza mm
10 februari, 2010 at 18:26 #415115Anonym anvandareMemberIngen träning idag pga jobbet men jag har iaf tagit beslutet att träna veckan ut som normalt och sen ta vilovecka som sagt imorgon blir det ben och bröstträning
Kom på att jag inte lagt upp några bilder på ben och vader så här kommer två vaderna släpar efter mycket enligt mig men även benen till stor del men det ska jobbas upp helt klart
10 februari, 2010 at 19:16 #415116Anonym anvandareMembersvmannen wrote:Blev ingen träning idag jag var med om det sjukaste som hänt mig i mitt liv igår jag satt vid datorn när jag tyckte att allting blev suddigt och snurrigt så jag tänkte hämta lite vatten men efter två meter så trillade jag ihop minns ingenting men dom som såg mig sa att det liknade ett epileptiskt anfall sen blev det ambulans till sjukhuset dom tog massa prover EKG,EEG,blodsocker,blodtryck,puls,syresättning,sänka och andra blodprover men allt var normalt läkaren trodde att jag råkat ut för ett epileptiskt anfall och sa att vissa människor kan få det enstaka gånger under sitt liv av för mycket stress och sånt typ att hjärnan stänger ner äckligt var det iaf men har varit hemma och sovit idag och jag fick lov att träna om jag kände mig kry så det blir nog ben rygg och tricepspumpande imorrn förresten några andra förslag på vad det var som hände ??Samma sak hände mig när jag var liten, satt på toan när jag plötsligt bara ramlade av den… Sen kunde jag inte gå, kändes som hela världen var skev och jag tappa mitt balanssinne totalt. Åkte sedan in till sjukhuset för tester osv, men allt blev bra redan på vägen in… Läkarna kunde inte hitta något som var fel och jag fick åka hem sedan… Efter det har det aldrig hänt igen, jävligt skumt…
10 februari, 2010 at 19:23 #415117Anonym anvandareMemberbluewhite wrote:Samma sak hände mig när jag var liten, satt på toan när jag plötsligt bara ramlade av den… Sen kunde jag inte gå, kändes som hela världen var skev och jag tappa mitt balanssinne totalt. Åkte sedan in till sjukhuset för tester osv, men allt blev bra redan på vägen in… Läkarna kunde inte hitta något som var fel och jag fick åka hem sedan… Efter det har det aldrig hänt igen, jävligt skumt…Ja det är sjukt mysko skönt att veta att ngn annan råkat ut för samma sak det lustiga är ju att det försvann nästan lika fort som det kom jag kände mig normal och åt lite innan ambulansen kom blev sjukt hungrig efteråt
11 februari, 2010 at 20:44 #415118Anonym anvandareMemberTräning idag bröst och ben
Knäböj: 2set 75kg reps: 5,4,4
Benpress: 1set 142,5kg reps: 6
Sittande vadpress: 4set 85kg reps: 6,6,4,4Lutande bänkpress: 3set 60kg reps: 5,4,4
Rak hantelpress: 2set 23,5kg reps: 6,6
Dips: 2set 16kg reps: 4Lade till ett extra set dips idag dom gick så bra att jag inte ville sluta efter ett set hade bättre koncentration än vanligt plus att jag kunde höja vikten ännu ett pass på vägen avklarat
12 februari, 2010 at 17:38 #415119Anonym anvandareMembernu har jag precis kört ett rygg/tricepspass hade bättre koncentration idag och kände mig rätt så fräsch
chins: 2set KV + 5kg reps: 5,5
latsdrag-V: 2set 75kg reps: 6,6
sittande rodd: 2set 70kg reps: 6,6liggande fransk press: 3set 32,5kg reps: 4,4
kickbacks: 2set 18,5kg reps: 4,415 februari, 2010 at 16:37 #415120Anonym anvandareMemberingen träning denna veckan eftersom jag har planerat en vilovecka den kom rätt lägligt eftersom jag börjar bli förkyld så nu får kroppen den återhämtning den förtjänar efter sju veckors träning jag har iaf enligt mig själv haft en framgångsrik traningsperiod en liten delsträcka till är nu avklarad
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.