Ett försök att slippa undervikten :P

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ett försök att slippa undervikten :P

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 152 total)
  • Author

Vila på, ät gott och ladda (:

Ser riktigt bra ut svmannen! :)
    Var också riktigt smal innan jag träna men har börjat byggt på mig nu, är en hardgainer vilket är jobbigt. Kolla gärna in min med [http://forum.body.se/showthread.php?t=97121 http://forum.body.se/showthread.php?t=97121%5D

kyliee wrote:
    Ser riktigt bra ut svmannen! :)
    Var också riktigt smal innan jag träna men har börjat byggt på mig nu, är en hardgainer vilket är jobbigt. Kolla gärna in min med [http://forum.body.se/showthread.php?t=97121 http://forum.body.se/showthread.php?t=97121%5D

Tack så mycket :D

Armin wrote:
    Vila på, ät gott och ladda (:

Ja nåt sånt hade jag tänkt mig man bokstavligen fyller kroppen med inspiration jag är alltid grymt taggad efter en sån här vecka

upp med pass nu mannen :D

kyliee wrote:
    upp med pass nu mannen :D

jag har ju vilocecka :p den kan ingen få mig att ge upp däremot kan man se jobbet idag som ett ryggpass har lyft bakaxlar hela dagen det är faktiskt rätt tungt efter ett tag :) nästa vecka är jag på go igen

tog också en vilovecka pga verk i underarmarna! Istället för man världens träningsverk när man kör igång igen :P

kyliee wrote:
    tog också en vilovecka pga verk i underarmarna! Istället för man världens träningsverk när man kör igång igen :P

haha ja det finns en viss sanning i det du säger men motivationen åker ju iaf på topp igen :)

svmannen wrote:
    haha ja det finns en viss sanning i det du säger men motivationen åker ju iaf på topp igen :)

Precis, man ska undvika överträningen och lyssna på kroppen när det behövs vila så att man inte sätter kroppen i katabolt läge.

Satt och tänkte lite nu ikväll och bestämde mig för att sätta upp några mål i dom tre stora bänkpress knäböj och marklyft detta var vad jag kom fram till att jag vill klara innan min student i juni det kommer verkligen inte bli enkelt men jag ska komma dit om jag så ska krypa fram av träningsvärk :P

bänkpress 80*1
    knäböj 100*1
    marklyft 160*1

Detta ska bli väldigt kul att få sätta tänderna i på måndag mål är ju som sagt till för att uppnås :)

Det har varit lite skralt med uppdatering här på sistone det beror på att jag fick ett erbjudande om jobb som jag av personliga skäl inte ville tacka nej till därför har jag knappt hunnit träna har kört ett snabbt pass endast bänk mark och böj i måndags och sen har jag som mål att köra ett likadant pass nån gång till denna vecka sen nästa vecka börjar skolan igen efter sportlovet då är det hardcore som gäller igen :)

svmannen wrote:
    Satt och tänkte lite nu ikväll och bestämde mig för att sätta upp några mål i dom tre stora bänkpress knäböj och marklyft detta var vad jag kom fram till att jag vill klara innan min student i juni det kommer verkligen inte bli enkelt men jag ska komma dit om jag så ska krypa fram av träningsvärk :P

bänkpress 80*1
    knäböj 100*1
    marklyft 160*1

Detta ska bli väldigt kul att få sätta tänderna i på måndag mål är ju som sagt till för att uppnås :)

Dom där målen tror jag du tar garanterat. Bänken tvekar jag inte en sekund på. Läste igenom dina gamla pass måste fråga, dina pass kan inte ta mer än 30-45min. Inte så många övningar och mesta dels 2set.

Fortsätt tugga tänderna ;)

kyliee wrote:
    Dom där målen tror jag du tar garanterat. Bänken tvekar jag inte en sekund på. Läste igenom dina gamla pass måste fråga, dina pass kan inte ta mer än 30-45min. Inte så många övningar och mesta dels 2set.

Fortsätt tugga tänderna ;)

Ja passen är inte långa jag tror på den gamla hypertrofi ekvationen antal kilo lyfta på en viss tid ger muskeltillväxt försöker hålla mig mellan 20 och 25min kriga på du med:)

J.v.K wrote:
    hoppas du når dina mål! :emo-thumb med en järnvilja tror jag det är fullt möjligt :)

Tack för stödet det behövs :) bänken är jag mest orolig för eftersom jag alltid har haft det kämpigt med bröstmusklerna marken tror jag blir enklast iaf

Då var det äntligen träning igen jag tycker detta passet bevisar att ett uppehåll bara är bra ur återhämtningssynpunkt jag lyckades öka vikterna i både hantelpress och militärpress sjukt gött :)

militärpress: 3set 57,5kg reps: 4,4,4
    hantelpress sittande: 2set 23,5kg reps: 4,4
    hantellyft åt sidan: 2set 16kg reps: 5,5
    sittande framåtböjda hantellyft: 1set 13,5kg reps: 6

På väg mot nya mål :up:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 152 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.