Ett försök att slippa undervikten :P

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ett försök att slippa undervikten :P

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 152 total)
  • Author
    J.v.K wrote:
    Stabilt pass tycker jag allt! :) var du nöjd med passet?

jag var nöjd med passet klarade inte att öka vikten något speciellt i övningarna men ändå kändes det bra

Äntligen dags igen :D har verkligen längtat till detta passet kände mig grymt stark i axlar förra passet och det fortsatte idag första gången över 50kg militärpress sen jag blev sjuk nu känns det som det kommer tillbaka hade till och med kunnat lägga på lite mer men tykte det räckte för idag

militärpress 3set 50kg reps: 6,6,8
    sittande hantelpress 2set 23,5kg reps: 6,6,7
    hantellyft åt sidan (liggande på mage) 2set 8kg reps: 8,8

avslutade med 25reps militärpress på 20kg

Blev ingen träning idag då jag känner mig allmänt trött och tror att en förkylning är på go får se hur det känns imorgon så tråkigt att missa pass nu när man precis börjar komma tillbaka

Har inte tränat ngt seriöst men körde ett ”lekpass” hemma nu precis gjorde faktiskt 2repetioner på 60kg i militärpress så på måndag så ska det jävlar bli 60kgx4reps om min vilja räcker till bara längtar :P

haha fick en bild från en polare som fotade min militärpress igår pallar inte bjuda på skratten för mitt ansiktsuttryck bara :P

Det var en jävla massa vikter :p
    Tränar du hemma ?

haha ja har bara en massa småvikter xD brukar aldrig träna hemma i vanliga fall men så var en polare här så jag körde ett ”blandpass” hemma :P

Jaha då förstår jag :p har också vikter hemma men det är sällan man kör med dem :)

snoozarn wrote:
    Jaha då förstår jag :p har också vikter hemma men det är sällan man kör med dem :)

ja det e väldigt sällan för mig med blir mest när man har kompisar här man har ju mycket mer motivation när man går till gymmet

hade tänkt träna idag men sen kunde jag inte sova på hela natten somnade nån gång runt åtta halv nio i morse så jag skippar passet idag och kör det tsm med benen imorgon har ingen speciell matlust heller när man e trött och seg imorgon så ska jag ändra på saker och ting

har lite funderingar på att försöka lägga på några kilo men jag vet inte vad jag ska äta eftersom jag äter mig mätt varannan timme redan kan inte få ner mer någon som har tips på vad som innehålle mycket energi men inte mättar? :D

Mjööölk :)

Simig wrote:
    Mjööölk :)

ja mjölk är extremt bra bara att morsan redan klagar över att det går typ 4L om dagen så det är ingen god ide att dricka ännu mer xD

svmannen wrote:
    ja mjölk är extremt bra bara att morsan redan klagar över att det går typ 4L om dagen så det är ingen god ide att dricka ännu mer xD

Är det 3%ig? :)

Simig wrote:
    Är det 3%ig? :)

oftast fast ibland blir det lite mellanmjölk emellanåt

Då vart det äntligen träning igen :D

måndagens axelpass
    militärpress 3set 55kg reps: 6,6,4
    sittande hantelpress 2set 23kg reps: 5,6

skippade alla andra axelövningar idag kände mig fruktansvärt sliten i axlarna

Idag ben/vader
    knäböj 3set 85kg reps: 4,4,4
    benpress 3set 140kg reps: 6,6,4
    sittande vadpress 3set 80kg reps: 8,8,8

överlag bra pass kortade ner passet något idag genom att ta bort någraq övningar kände mig väldigt sliten men en ökning i böjen är ju alltid ngt :D

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 152 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.