Rookie – 24Hour training from Waikiki

Home Forums Seriösa träningsjournaler Rookie – 24Hour training from Waikiki

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Är det såna där kjolar de använder där borta? Passar dig fint!

Skärpning med kosten nu!

/dietist-torso

Tänkte väl att du var bortsprungen sen SM! Inte alls sett dig på IKSU för att kunna gratulera dig till vinsten, därmed passar jag på och gör det här: GRATTIS TILL GULDET!

Mvh

Fredrik

J.v.K wrote:
    jäkla grym form! :up:

Får ta och hålla med där, axlarna är helt otroliga :emo-thumb

Haha najs! Skönt att du är här igen =DD

Du ser juh ut att ha det grymt obehagligt där borta :)
    Fortfarande lika hård?
    // Tunnis från Piteå

Precis läst i genom dina inlägg.Låter som en drömtillvaro på vulkanön. Surfa och träna om vartannat och bara fylla på med burgare :emo-thumb Hade själv en tanke på att satsa på F5 nästa år men efter att läst dina mål (:worship:) så får jag nog nöja mig med att i bästa fall vara waterboy på tävlingarna :(

Ser bra ut, men på första bilden som du har lagt upp, vad har hänt med ditt vänstra ben? (höger på bilden sett) Ligger där något knasigt på golvet? :D

Keep up the good work!

Dags att bege sig till IKSU igen Rookie! Gjorde 21 reps i chinsen med en 10kgs-vikt idag! Ditt move =P

Fan också =) Försten till 20 reps med 15kg då?=)

Vad du stressar mig! Jag som är på diet och allt =P På tisdag gör jag första försöket på 15kg-utmaningen! =)

Tjena Rookie! Hittade precis hit, kul att läsa hur du har det! I helgen blir det ner å titta på DC med Anton, Robban mfl. Keep on posting, vi hörs och ses! //Johan

Haha, stackar´n! :-) Ja ska absolut hälsa! Måte erkänna att det var en rejäl nerdragning på träningen under en period efter att ja börja på det nya jobbet.. Men nu har man anpassat sig till nya rutiner och är back in the game! :-) Sitter å pratar med Thomas på telefon nu, han hälsar tillbaka!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.