”Träningsjournalen, för den gudomliga fysiken” – Akilles!

Home Forums Seriösa träningsjournaler ”Träningsjournalen, för den gudomliga fysiken” – Akilles!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #48450
    #117919

    Rubriken har det namn som representerar min träningsjournal här på BODY Forum. Har inte kommit underfund med hur jag ska kunna byta namnet på den ursprungliga journalen, så FACK IT, gör lite reklam för mig själv och min journal i ett ytterligare inlägg!

    Jag anser att bara för att du KAN träna liggande bänkpress, ska du inte göra det. Du ska göra det för att du vet hur muskeln utvecklas då du tränar liggande bänkpress.
    Jag själv tränar aldrig liggande bänkpress, utan har under hela mitt liv endast trakasserat mina bröst med incline bänkpress. Detta bygger snyggast bröstmuskler enligt mig.

    Jag skriver ner allt jag gör, varför jag gör det och hur jag gör det. Jag dokumenterar ALLT och jag framför mina argument varför jag tränar på sättet jag gör.
    VÄLKOMNA TILL MIN BLOGG ALLA KRIGSGUDAR!

    Här är min träningsjournal som även den ligger här i ”Seriösa träningsjournaler”
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=165749]

    #117920

    Posta lite gudomliga bilder då :) kul med nya journaler, lycka till!

    #117921

    Har postat några stycken i länken! :)

    #117922
    ManÄrApex wrote:
    Har postat några stycken i länken! :)

    Sry, sitter på mobilen och den knepar sig lätt på forumet så jag såg inget (:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.