Anmälda till SM

Home Forums SKKF informerar Anmälda till SM

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #857214
    Jorgen wrote:
    Listorna är uppdaterade.
    Nu börjar det se rätt bra ut.

    Sista anmälningsdagen på lördag.

    Tjihoooo fan va gytt äntligen lite tungviktare och där verkar vara några till som är anmälda i -100kgs klassen som jag skulle bli förvånad om de inte finns med i tungvikten istället när det väl gäller blir fiiint detta :dance:
    Shit verkar bli riktigt bra startfällt i vissa klasser detta året med:nod :D

    #857215

    Fy fan vilka som är anbmälda i specielt -90 o -100 kommer bli enormt skoj få stå på samma lineup som så många förebilder i -100 :D

    #857216

    Ta ingenting för givet när det gäller-90. Jag vet nämligen en som är riktigt riktigt elak iår :).

    #857217
    Sally Adham wrote:
    Ta ingenting för givet när det gäller-90. Jag vet nämligen en som är riktigt riktigt elak iår :).

    Vem kan det vara? :)
    Pierre har ju blivit snäll, men vad hjälper det? :D

    #857218

    Som väntat så ser det ut att bli riktigt bra klass på SM i år. :up:
    Ska bli riktigt roligt att tala om hur det kommer att gå när anmälningslistan är komplett… :D

    Tror det är en och annan som gruvar sig för motståndet i respektive klass.

    -100, -90, +55 och även -55kg ser ut att bli riktigt bra.

    Att Brandt ska komma under 100 har jag svårt att tro, Ingvar kanske kan pressa ner sig? Dessa herrar i tungvikten, så blir det ju klass där också.

    -80 ser inte heller så tokigt ut med bla. Ali o Sakawan.
    -90; Pierre, Kari, Arne, Peder…
    -100; PA, Österberg, Gumse, Ingvar?…
    +55; Lisbeth Grape, Eva Lagerhorn Blom, Åsa Lötbom, Caroline Wigert, Camilla Öhman…

    Räknar med några namn till…

    #857219
    Jonas Lundberg wrote:
    Som väntat så ser det ut att bli riktigt bra klass på SM i år. :up:
    Ska bli riktigt roligt att tala om hur det kommer att gå när anmälningslistan är komplett… :D

    Tror det är en och annan som gruvar sig för motståndet i respektive klass.

    -100, -90, +55 och även -55kg ser ut att bli riktigt bra.

    Att Brandt ska komma under 100 har jag svårt att tro, Ingvar kanske kan pressa ner sig? Dessa herrar i tungvikten, så blir det ju klass där också.

    -80 ser inte heller så tokigt ut med bla. Ali o Sakawan.
    -90; Pierre, Kari, Arne, Peder…
    -100; PA, Österberg, Gumse, Ingvar?…
    +55; Lisbeth Grape, Eva Lagerhorn Blom, Åsa Lötbom, Caroline Wigert, Camilla Öhman…

    Räknar med några namn till…

    Kan bara säga att jag slår ett slag för Jimmy W i -90..

    #857220

    Just nu ser juniorklassen rätt intressant ut :)

    #857221
    Magnus M wrote:
    Kan bara säga att jag slår ett slag för Jimmy W i -90..

    Finns även ett visst hot från Sundsvall i år :emo-thumb

    #857222

    Tyvärr så tror jag inte de räcker till mot Pierre i -90. Dvs om han inte e helt off, vilket jag har svårt att tro att han kommer att vara utifrån bilderna jag fick igår.
    Kan räcka hela vägen till pallen på VM om allt vill sig.

    #857223
    Johannez wrote:
    Tyvärr så tror jag inte de räcker till mot Pierre i -90. Dvs om han inte e helt off, vilket jag har svårt att tro att han kommer att vara utifrån bilderna jag fick igår.
    Kan räcka hela vägen till pallen på VM om allt vill sig.

    Har aldrig påstått att nån ska slå Pierre, han är väldigt vass i sin klass…men det kommer att bli bra fajter ändå

    #857224
    Lars Berglund wrote:
    men det kommer att bli bra fajter ändå

    absolut, sen är ingen oslagbar. men skiver bara det man/jag tror…

    #857225

    Det är mycket tråkigt att Erika inte får ställa upp i seniorklassen…
    Hade vi vetat det hade vi stått över SM.
    Tycker det är märkligt att man inte får ställa upp i en tuffare klass än sin egen bara för att man är debutant.
    Jag har inte sett någon bättre junior i Sverige än Erika och hon skulle definitivt vara med och fajtas i toppen i -55kg…men nu blir det tyvärr inte så. :(

    #857226

    Det blir ett mycket spännande SM i år, ska bli kul att se vilka som anmält sig nu de sista dagarna.

    Påminnelse till er som ännu inte anmält er, idag är absolut sista dagen. :up:

    #857227
    Mats E. wrote:
    Det blir ett mycket spännande SM i år, ska bli kul att se vilka som anmält sig nu de sista dagarna.

    Påminnelse till er som ännu inte anmält er, idag är absolut sista dagen. :up:

    Listorna blir uppdaterade senare idag. Och dom som inkommer efter det imorgon.

    Och det kommer inte att tillåtas några efteranmälningar.

    #857228
    Jonas Lundberg wrote:
    Det är mycket tråkigt att Erika inte får ställa upp i seniorklassen…
    Hade vi vetat det hade vi stått över SM.
    Tycker det är märkligt att man inte får ställa upp i en tuffare klass än sin egen bara för att man är debutant.
    Jag har inte sett någon bättre junior i Sverige än Erika och hon skulle definitivt vara med och fajtas i toppen i -55kg…men nu blir det tyvärr inte så. :(

    Tråkigt att höra:evil:

    Går det inte att bara köra senior då?

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.