Anmälda till SM

Home Forums SKKF informerar Anmälda till SM

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 46 through 55 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #857229

    Är listorna uppdaterade på Skkf hemsida? Kommer vara många som inte får ställa upp i så fall för att deras licenser inte är klara. Eller hur är det? Sen får man ju hoppas att det är samma regler för alla som inte har löst licens så att inte vissa personer särbehandlas & får lösa licensen i efterhand…

    #857230
    AndreasP wrote:
    Är listorna uppdaterade på Skkf hemsida? Kommer vara många som inte får ställa upp i så fall för att deras licenser inte är klara. Eller hur är det? Sen får man ju hoppas att det är samma regler för alla som inte har löst licens så att inte vissa personer särbehandlas & får lösa licensen i efterhand…

    Nej, inte än.

    Licenserna löses efterhand. Det tar lite tid innan betalningen registreras och det tar lite tid innan vi har synkat våra listor. Det kommer inte att stå någon på scen som inte har licens.
    Som jag skrivit på listorna:

    Quote:
    Förklaring: På dom det står att licensen inte är klar så betyder det i dom flesta fallen att vi inte har stämt av anmälningslistorna med plusgiroinbetalningarna. Är det någon vars licens inte är klar innan tävling så kommer vi att kontakta vederbörande.

    Här förekommer ingen särbehandling.

    #857231

    NU är listorna uppdaterade.

    #857232

    Det verkar bli bästa SM på länge :)

    #857233
    Benjamin wrote:
    Det verkar bli bästa SM på länge :)

    Ja, det ser mycket spännande och tufft ut i flertalet klasser,
    jäkligt roligt[/b] måste jag säga :yahoo:

    Ps. Nu kör vi så de ryk EvaLinda ;), det ska f_n brinn där baki, säger bara tugga slips ;)

    #857234
    Benjamin wrote:
    Det verkar bli bästa SM på länge :)

    Jag tycker att man säger det varje SM.
    Och det stämmer varje år. :up:

    #857235
    Jorgen wrote:
    Jag tycker att man säger det varje SM.
    Och det stämmer varje år. :up:

    Saknas någon eller några som jag trodde skulle tävla, är sista uppdateringen gjord nu Jörgen.

    /Mats

    #857236
    Mats E. wrote:
    Saknas någon eller några som jag trodde skulle tävla, är sista uppdateringen gjord nu Jörgen.

    /Mats

    Jag skall dubbelkolla mina mail och se så jag inte missat någon, men det har inte tillkommit några nya sen listan blev uppdaterad igår.

    #857237
    Annika Warg wrote:
    Ja, det ser mycket spännande och tufft ut i flertalet klasser,
    jäkligt roligt[/b] måste jag säga :yahoo:

    Ps. Nu kör vi så de ryk EvaLinda ;), det ska f_n brinn där baki, säger bara tugga slips ;)

    :emo-thumb Vi tar fram det norrländska krutet. Vi ses snart, det ska bli riktigt kul!
    Kram

    #857238

    några namn måste väll strukits från deltagarlistan för sm och ett från vm eller?

Viewing 10 posts - 46 through 55 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.