Boka upp 13-14 oktober – SM!

Home Forums SKKF informerar Boka upp 13-14 oktober – SM!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 176 total)
  • Author
    Posts
  • #843937

    Fotopass kommer kosta 1000 spänn per dag. Personligen tycker jag det är ett hutlöst pris.

    Thomas

    #843938
    tompatompa wrote:
    Fotopass kommer kosta 1000 spänn per dag. Personligen tycker jag det är ett hutlöst pris.

    Thomas

    De var ju tråkigt då min systers dotter som går mediaprogrammet på gymnasiet skulle komma och fota och göra ett skolarbete om bodybuiling.

    #843939
    Mattias L wrote:
    De var ju tråkigt då min systers dotter som går mediaprogrammet på gymnasiet skulle komma och fota och göra ett skolarbete om bodybuiling.

    Det va jälvligt tråkigt att höra ! Man blir så :(”ledsen i ögat ” !

    #843940

    Någon som vet när biljetterna släpps?

    #843941
    marals76 wrote:
    Någon som vet när biljetterna släpps?

    Hoppas på att allt ska vara klart i dagarna.

    #843942
    Janpeter Sangborn wrote:
    Hoppas på att allt ska vara klart i dagarna.

    Inget nytt ang. biljettförsäljning?

    #843943
    Furiren wrote:
    Inget nytt ang. biljettförsäljning?

    Nej. Vi väntar alla på att de ska släppas av Ticnet i dagarna.

    #843944

    När släpps biljetterna ?

    #843945
    Vanessa Frykman wrote:
    När släpps biljetterna ?

    Efter mycket strul verkar de äntligen vara på g i veckan. Ska bara dubbelkolla att allt är korrekt den här gången. Jag gissar att de allra flesta uppskattar att slippa dela sits med mnån på 130+…

    #843946

    Biljetterna till Luciapokalen dök upp på Ticnet i januari, bra om vi ÄNTLIGEN kan få beställa till SM också. Om ni dessutom uppdaterar listan på tävlanden lite oftare än en gång i veckan kanske någon dyker upp…

    #843947
    Slaktarn wrote:
    Om ni dessutom uppdaterar listan på tävlanden lite oftare än en gång i veckan kanske någon dyker upp…

    Nu är det så olyckligt att jag har ett arbete att gå till, där dom dessutom kräver att jag skall göra skäl för min lön. Jag skall dessutom försöka hinna med att träna och leva i övrigt. Just därför så hinner jag inte med att uppdatera listan oftare än två gånger i veckan. Jag ber om ursäkt för detta och hoppas att jag kan bättra mig i framtiden.
    Till din glädje kan jag meddela att jag skippar träningen idag för att hinna med att uppdatera listan ikväll. Och nästa uppdatering kommer att ske på lördag.

    #843948

    Nu räcker det!
    Det går inte att jämföra arrangemangen Fitnessfestivalen och SM. Fitnessfestivalen (verkligen toppenarrangemang) är en kommersiell verksamhet där det finns en stab med folk som får betalt. SM arrangeras av förbundet där det ingår en handfull styrka som gör detta frivilligt utan någon som helst ersättning och dessutom på sin fritid. Dessutom ska flera av oss upp på scen och flera ska döma som gör att det inte blir så många kvar…

    Vi gör verkligen vårt bästa så gnäll undanbedes men vi ser fram emot kontruktiv kritik och framförallt frivilliga eldsjälar som vill lämna sitt bidrag med att hjälpa till.

    Vill du hjälpa till? Kontakta någon av oss i förbundet. Kontaktuppgifter finner du på [www.skkf.org] :emo-thumb
    Ett jättetack än en gång till er som hjälpte till förra året. Ni var kanon och oumbärliga! ;)

    #843949
    Jorgen wrote:
    Nu är det så olyckligt att jag har ett arbete att gå till, där dom dessutom kräver att jag skall göra skäl för min lön. Jag skall dessutom försöka hinna med att träna och leva i övrigt. Just därför så hinner jag inte med att uppdatera listan oftare än två gånger i veckan. Jag ber om ursäkt för detta och hoppas att jag kan bättra mig i framtiden.
    Till din glädje kan jag meddela att jag skippar träningen idag för att hinna med att uppdatera listan ikväll. Och nästa uppdatering kommer att ske på lördag.

    Tack Jörgen! Nu när jag läser mitt inlägg i efterhand lät jag kanske lite väl hård, men man är ju sugen på att få veta ;-)

    #843950
    Slaktarn wrote:
    Biljetterna till Luciapokalen dök upp på Ticnet i januari, bra om vi ÄNTLIGEN kan få beställa till SM också. …

    Biljetterna ska nu äntligen ligga ute 10.00 imorron. Efter sju sorger och åtta bedrövelser…

    #843951

    eller inte….

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 176 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.