Boka upp 13-14 oktober – SM!

Home Forums SKKF informerar Boka upp 13-14 oktober – SM!

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 166 through 176 (of 176 total)
  • Author
    Posts
  • #843952

    Ticnet lovade men…

    Jag ringde för en stund sedan till Ticnet och de har fortfarande inte fått räta på biljetterna (hur platsfördelniingen är i lokalen), så att de kan börja säljas. De hade mage :nono: att skylla på arrangören och visste inte att de hade en av arrangörerna i luren.
    Vi är på dem som bara den och alla vill att biljetterna ska komma ut omgående. Vi vill sälja ut dem för att få ihop till utgifterna och ni vill se vår elit på scen. :nod

    Som sagt, vi är på dem till 100% och meddelar så snart de finns ute till försäljning.

    Mvh,
    Mirjana Ivanic

    #843953

    Biljetterna ligger ute på ticnet nu.

    #843954
    Furiren wrote:
    Biljetterna ligger ute på ticnet nu.

    Stämmer! :emo-thumb

    #843955

    Direktlänk till ticnet.se:s kategori Fitness/Gym: [http://www.ticnet.se/html/browse.htmI?l=SE&cat=46&siteCat=2]

    #843956
    Mirre_bus wrote:
    Jag kan dessvärre inte hitta dem? Är de redan slutsålda eller letar jag på fel ställe? :

    Eru full eller? :drinks:

    Klickat på länken som Magnus postade i inlägget precis över ditt?

    #843957
    Mirre_bus wrote:
    Nej, inte full, bara blond… :p
    Klickade på länken, men insåg sedan att det var fel tävling som diskuterades här… Jag letar nämligen efter biljetterna till SM i AF i Karlstad nu i september. Är de slut? :

    Tur att vi inte har samma hårfärg då så att folk inte blandar ihop oss.:D

    #843958
    Mirre_bus wrote:
    Nej, inte full, bara blond… :p
    Klickade på länken, men insåg sedan att det var fel tävling som diskuterades här… Jag letar nämligen efter biljetterna till SM i AF i Karlstad nu i september. Är de slut? :

    Dom köps på plats har jag för mig. Sangborn kan ge ett korrekt svar på din fråga.

    #843959

    Om man köper ett fotopass a´ 1000:- / dag
    Får man publicera de bilder man tar på nätet då, eller finns det några restriktioner ?
    Om man har ett fotopass får man även filma då?

    Min kompis ska tävla och jag vill fota henne !

    #843960
    lena_j wrote:
    Om man köper ett fotopass a´ 1000:- / dag
    Får man publicera de bilder man tar på nätet då, eller finns det några restriktioner ?
    Om man har ett fotopass får man även filma då?

    Min kompis ska tävla och jag vill fota henne !

    [http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=85&Itemid=2]

    Ja, man får även filma.

    #843961
    Jorgen wrote:
    [http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=85&Itemid=2]

    Ja, man får även filma.

    Vad säger kontraktet? Känns lite spännande att betala 2000 kr åka till väserås för att sen få reda på vad som gäller. Är det bara att man inte får lägga upp bilder på internet inom en vecka eller är det mer?

    #843962

    känns faktiskt lite overkill…då Sm inte är så pass stort ännu så ett förbud är nödvändigt, tar bort själva charmen i ett familjärt event att införa förbud.

    95 % är ju att se alla roliga backstage bilder och många fald av amatörer och proffs blandade bilder.

    Sm går inte att gemföra med Bio eller teater föreställningar..

    Anser jag..men men domarn dömer !

Viewing 11 posts - 166 through 176 (of 176 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.