Boka upp 13-14 oktober – SM!

Home Forums SKKF informerar Boka upp 13-14 oktober – SM!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 176 total)
  • Author
    Posts
  • #843802

    Ser fram emot att gå och titta på en tävling för första gången! Så jag hoppas på en kul och inspirerande tävling!

    #843803
    Gabbi wrote:
    Ser fram emot att gå och titta på en tävling för första gången! Så jag hoppas på en kul och inspirerande tävling!

    Välkommen!:emo-thumb Ta gärna med dig vänner och bekanta så att de får en inblick i vår härliga värld och sport!

    #843804

    Att man inte får bli fotad från publiken av ens coach och vänner låter som en riktigt dålig idé. Tror snarare det kommer dra mindre folk till tävlingarna. Tidigare kunde man ju bli inspirerad att åka till nästa tävling om man nu såg bra bilder på nätet från den förra. Att en del har som anledning att ”det är inte lönt att åka på tävling eftersom bilderna ligger på nätet direkt efter tävlingen” är bara en dålig ursäkt och dom skulle förmodligen ändå aldrig åkt dit oavsett vad. :

    #843805

    Gillar inte heller fotoförbudet!
    Tycker att fler som har en bra kamera borde dela med sig av sina bilder. Bilder och film är halva nöjet när det kommer till att visa BODY…

    Men ska endast någon få ta kort och sälja, så borde det vara flera stycken ”godkända” fotografer och att det inte blir för mycket buisness…
    Mycket bra bilder till låga priser, annars är risken att det inte blir någon spridning på bilder och tävlande och det är att gå tillbaka i tiden.

    Tror inte heller att ett fotoförbud får fler att se tävlingar live…och när man inte kan föreviga sina vänner och favoriter med sin nyköpta kamera…så känns det lite trist.
    Men det krävs en bra kamera och bra platser för att det ska bli någon bildkvalitet att snacka om…något som jag har lärt mig med min pocket-kamera.

    En som älskar bilder på kroppar i form!

    #843806

    Håller med Jonas där, fast kan juh alltid hoppas att man har fel och att det blir fullpackat i Oktober.

    Annars så tror jag på ett hårt/hårdare PR arbete drar mer publik än ett fotoförbud. Det handlar inte om att få samma skara att närvara vid tävling efter tävling utan att väcka intresse hos nya personer/individer.

    #843807

    :frust: :frust: för fotoförbudet

    #843808
    paul wrote:
    :frust: :frust: för fotoförbudet

    Instämmer! Har funderat på att åka dit och kika, men det är ju en del av nöjet att få fota det man själv tycker är roligt och ha sina ”egna” minnen…från tävlingar…menmen…:ph34r:

    #843809

    håller med de ovanstående.
    jag vill ju hellre ta kort på det jag ser än att titta i tidningen efteråt.
    visst body är en bra tidning men de som man har som förebilder är ju roligare att ha kort som man själv har tagit och som man kan få bättre inspirationer ifrån.

    #843810

    Fotoförbud är det löjligaste jag läst på länge….Det är rena översittarfasoner….Om det är intresset man värnar om är detta fel väg att gå.

    Mvh

    Ordföranden i en av föreningarna

    #843811

    Haha, jo första tävlingen kanske ni får in ett par extra kroner. Men i slutändan tror jag bara att ni kommer göra så mindre folk går på tävlingarna. Och de är ju inte speciellt smart.

    #843812

    Haha, jo första tävlingen kanske ni får in ett par extra kroner. Men i slutändan tror jag bara att ni kommer göra så mindre folk går på tävlingarna. Och de är ju inte speciellt smart.

    #843813

    Tror inte heller på ett foto förbud..Think again det finns kameror i ALLA mobiltelefoner these days…ska man bli visiterad på telefonerna vid inträdet eller? It wont work…

    Peace!
    ZONE

    #843814
    zonecapone wrote:
    Tror inte heller på ett foto förbud..Think again det finns kameror i ALLA mobiltelefoner these days…ska man bli visiterad på telefonerna vid inträdet eller? It wont work…

    Peace!
    ZONE

    Utan att ta ställning vare sig för eller emot förbudet måste jag ändå säga att jag har svårt att se att mobilbilder man tar av folk på scenen kommer att bli tillräckligt bra för att vara värt besväret att ta upp telefonen ur fickan;)

    #843815
    Andreas Guiance wrote:
    Utan att ta ställning vare sig för eller emot förbudet måste jag ändå säga att jag har svårt att se att mobilbilder man tar av folk på scenen kommer att bli tillräckligt bra för att vara värt besväret att ta upp telefonen ur fickan;)

    Well..de nya telefonerna har ju bra kameror! Absolut bra nog för web publicering…

    Just my 2-cents…jag kan ha fel…

    Love yall!
    ZONE

    #843816

    Fotoförbud??? Nej då stannar jag hemma.
    USCH

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 176 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.