Inbjudan till SM

Home Forums SKKF informerar Inbjudan till SM

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • Author
    Posts
  • #847618
    Thomas.B wrote:
    Tack för svaren.
    Nu tror jag inte många som kör varken classic bb ,fitness samt bodyfitness kommer tangera i vanlig byggning. Då det är som Martin sa olika grenar. Därav tycker jag det är lite konstigt att flytta oss till en helt annan dag faktiskt. Motiveringen är alltså att få publik?

    Sen tycker jag regeln med att bara ha en coach per 3 tävlande är lite konstig. Då dom flesta har helt olika coacher som har olika upplägg på hur man bör göra på tävlingsdagen o.s.v.

    Vet själv på rak arm 3-4st juniorer som hade planer på att ställa upp i både junior samt senior klasser. Är det verkligen ingenting som kan ses över?

    mvh

    Anledningen till att upplägget ser ut som det gör har inte med att vi vill jävlas med folk som skall köra flera klasser. Motiveringen är bla som Andreas skrev här över, för att få en jämn fördelning av klasserna. Som du såg i mitt förra svar så blir fördelningen på antalet klasser väldigt ojämn om man skulle köra all byggning på en dag.

    Jag tycker att du överskattar coachens uppgift faktiskt (detta kommer jag säkert att få skit för).

    Micke här över tyckte att det var bra att klasserna går på olika dagar. Vi kan omöjligt göra alla nöjda.

    #847619

    Programmet ser mkt bra ut. :up: Ni kommer säkert ha en kanon veckoslut, kanske jag lyckas ta mig denna gång dit :yahoo:

    #847620

    Det finns några saker som är eviga. Att solen går upp i morgon och att det är några som får mer eller mindre panik över tävlingsscheman, startavgifter eller coachfrågan. Eller något annat. Ungefär som diskussionen om meningen med livet.

    Vissa tycker: ”Wow, häftigt att få tävla två dagar! Skitkul!”
    Andra tycker: ”Ååååhhhh, joooooobbbbigt!”
    Jag vet vilka jag tror har bästa förutsättningarna att göra bra ifrån sig. Och, handen på hjärtat: Vem har nånsin blivit tvingad att köra två dagar? Det är ett val man själv gör. Är det för jobbigt, skulle jag helt klart föreslå att man skippar den ena dagen.

    #847621

    Varför ska/vill man egentligen tävla i både junior och senior ?
    Varför inte bara välja ena alternativet ?

    #847622
    Anna B wrote:
    Varför ska/vill man egentligen tävla i både junior och senior ?
    Varför inte bara välja ena alternativet ?

    De kanske vill se hur de står sig mot gubbtjyvarna ;)

    #847623

    Åååh känner redan lukten av hotstuffen! Någon som vet vilka veteraner som blir med i år? Blink blink!

    ZONE

    #847624
    Melin wrote:
    De kanske vill se hur de står sig mot gubbtjyvarna ;)

    Jo det förstår jag, men tävlar man som junior för att kanske ha en större chans till medalj ?

    #847625
    Anna B wrote:
    Jo det förstår jag, men tävlar man som junior för att kanske ha en större chans till medalj ?

    För att få jämnare konkurrens? Eller bara att man tycker det e så kul att tävla.
    Fast medalj e ju inte fel :P

    #847626

    Hur e det numera…kan man tävla BÅDE som senior & veteran?

    ZONE

    #847627
    zonecapone wrote:
    Hur e det numera…kan man tävla BÅDE som senior & veteran?

    ZONE

    Det hoppas jag för det tänker jag göra i så fall:nod :dance:

    #847628

    Enligt det beslut som togs ifjol gäller följande:

    En seniorklass + parklass.
    En juniorklass + parklass.
    En veteranklass + parklass.
    En juniorklass + en seniorklass (+ parklass).
    En veteranklass + en seniorklass (+ parklass).
    En åldersklass + en viktklass för herrar veteraner.
    Man kan alltså maximalt delta i två klasser, förutom parklassen.

    #847629

    I år får dessutom bodyfitnesstävlande även köra fitness och fitnesstävlande köra bodyfitness (plus eventuell parklass).

    Max två tävlingsklasser även här (utöver parklass).

    #847630

    är jag inbjuden JP?? :D

    #847631

    Hej hej!

    Nu måste jag nestan fråga: Har SKKF skickat ut info (om tider, inregistrering etc.) till de tävlande inför SM-helgen? Jag har inte fått nogon alls och börjar bli lite orolig :unsure: Tyckte jag läste att det skulle skickas ut via e-mail?

    #847632
    Liz wrote:
    Hej hej!

    Nu måste jag nestan fråga: Har SKKF skickat ut info (om tider, inregistrering etc.) till de tävlande inför SM-helgen? Jag har inte fått nogon alls och börjar bli lite orolig :unsure: Tyckte jag läste att det skulle skickas ut via e-mail?

    Hej Liz,

    Vi har precis avslutat arbetet med korrekturläsningen av informationen som ska ut snarast. Du har den i din inbox inom några dagar. Du är välkommen att ställa frågor här direkt om det är något särskilt du undrar över eller PM:a mig gärna.

    Vi beklagar att tävlingspm:et kommer ut så pass sent men då ett par i styrelsen själva ska tävla (inkl mig), blir pressen än större på de få som är kvar och har ordinarie jobb och familj att ta hand om utöver engagemanget i SM i AF, DamVM, SM i BB/BF/CB/FI, VeteranVM mm.
    Hoppas ni som läser detta har överseende med det.

    Mvh,
    Mirjana Ivanic

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.