Ahmad Ahmad 2 days out MD Videos

Home Forums Tävlingar och Events Ahmad Ahmad 2 days out MD Videos

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

[http://mdtv.musculardevelopment.com/contests/2010-pheonix-pro/2689-ahmad-ahmad-2-days-out-from-the-phoenix-pro.html]

Sjukt bra form =)

Altså, storlek i alla ära…men frågan är hur många kroppsbyggare i världen som slår Ahmads mittparti? Det är nästan som att man lagt rutorna OVANPÅ huden?:|…det ser i alla fall riktigt häftigt ut, och hoppas att mitten förblir densamma även om han väljer att biffa till sig ännu mer och gå upp en storlek:D

HEJJA HEJJA!

Hans kropp är så jävla bra. För mig är det perfektion, han har bland dem snyggaste fysikerna som jag har skådat i hela mitt liv samt ett personlighet av bästa klass, ödmjukare kille får man leta bra efter. YOU GO AHMAD:up:

Gryyymt! Hoppas att han kan kvala!

Riktigt bra form, o magen är ju sinnes! Men ska han upp o kämpa mot de riktigt stora killarna behöver han nog jobba lite mer på benen!

herkulez wrote:
    Riktigt bra form, o magen är ju sinnes! Men ska han upp o kämpa mot de riktigt stora killarna behöver han nog jobba lite mer på benen!

Dave Palumbo:

Quote:
    AHMAD AHMAD: Good symmetry….big delts….condition is on….quads could come up a little to match upper body….striated glutes…great back….probably top 2.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.