Home › Forums › Tävlingar och Events › Äta i Västerås under SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 september, 2010 at 10:39 #446683Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Tips på buffé/bufféer?
Ska inte du bo på tävlingshotellet Herr Albin? Då ingår buffé i rumspriset. Men vi hinner nog få i oss lite mat ska du se. Mc Donalds till lunch kanske min kära konkurrent? Visserligen coachar jag ju båda dagarna men hinner nog med att äta med dig oxå!
28 september, 2010 at 11:06 #446684Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Ska inte du bo på tävlingshotellet Herr Albin? Då ingår buffé i rumspriset. Men vi hinner nog få i oss lite mat ska du se. Mc Donalds till lunch kanske min kära konkurrent? Visserligen coachar jag ju båda dagarna men hinner nog med att äta med dig oxå!Nope, ska bo på Elite…tävlingshotellet var fullbokat ganska så tidigt tyvärr.
28 september, 2010 at 12:15 #446685Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Tips på buffé/bufféer?Beror åp vad du vill ha för mat? husman eller lyxigare?
Buffe på en helg är nog dessvärre svårt att finna brukar oftast vara lunchbuffe i stan på vardagarna.Men kan rekomendera att äta på frank där har dom suupergod mat frank ligger nere i centrum=)
28 september, 2010 at 17:02 #446686Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Beror åp vad du vill ha för mat? husman eller lyxigare?
Buffe på en helg är nog dessvärre svårt att finna brukar oftast vara lunchbuffe i stan på vardagarna.Men kan rekomendera att äta på frank där har dom suupergod mat frank ligger nere i centrum=)
hmm, det kvittar egentligen…bara det är buffé och lördakväll?
28 september, 2010 at 17:18 #446687Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Tips på buffé/bufféer?Finns rätt många alternativ, har goda erfarenheter av kinarestaurangen som ligger bredvid köpcentret Sigma, typ mitt i centrum. All you can eat.
29 september, 2010 at 08:14 #446688Anonym anvandareMemberDjaanii wrote:Finns rätt många alternativ, har goda erfarenheter av kinarestaurangen som ligger bredvid köpcentret Sigma, typ mitt i centrum. All you can eat.Mongoliska heter den,, helt oki mat men är det kina man vill åt så är det ju inte riktigt lika.. bara nästan=)
Dock vet jag inte hur de har de på lördagkvällarna jag har bara ätit där under lunchbuffen.
Pizza hut annars hehe där har de ju ät tills du spyr typ.. kan tänka mig att många tränar på hälla gymmet i helgen och då ligger pizza hut väldigt nära=)
Annars kan jag rekomendera skallbergskrogen ligger 1 km från Västeråshallen som tävlingen är i.
Där kan man köpa pizza, kebab, hamburkare ala carte mm Jammi=)Ja det finna oändligt många fina matställen helt enkelt=)
29 september, 2010 at 14:00 #446689Anonym anvandareMemberMen Pizza Hutten har inte buffé kvällstid va?
29 september, 2010 at 14:03 #446690Anonym anvandareMemberEfter diet nu ett tag längtar jag faktiskt efter Subways mackor 😮
Eller en thaibuffé.. eller kanske sushi…
Äh, skit samma, vi ser vad det blir -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.