Battle of Scandinavia – ny tävling våren 2011! Alingsås 9 april

Home Forums Tävlingar och Events Battle of Scandinavia – ny tävling våren 2011! Alingsås 9 april

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 50 total)
  • Author

Det damp ned en poster häromdagen som utannonserar en ny tävling som ska ske våren 2011 i Alingsås (aulan på Alströmergymnasiet – samma plats där nybörjartävling Alströmertrofén har arrangerats förtjänstfullt de senaste tre åren). Grenarna man tävlar i är Bodybuilding +/- 90 kg, Classic Bodybuilding herrar/damer samt Body Fitness. Alla tävlande deltar gratis! Håll er uppdaterade på [http://www.battleofscandinavia.com/ battleofscandinavia.com]!

[http://www.battleofscandinavia.com/ [img=https://www.body.se/media/affischer/battleofscandinavia_2011.png]]

Är den tävling IFBB?

Hej Anne! ja det är en IFBB sanktionerad tävling. Tanken med denna tävling är att endast de Skandinaviska länderna skall mötas i denna batalj. som du ser så är ju det registrering samma dag som tävlingen. samt att det inte kostar något att tävla här väl mött mvh Reino Strand samt Sharam Damenshand.
    PS Tack återigen för den fina filmen du skaffade åt mig när jag tävlade i Helsingfors:emo-thumb

Tack för svaret! I ll spread the word :)

Alltså denna är ingen nybörjar tävling (liksom alströmertrofen) utan mer liksom de GP tävlingarna? Man måste väl ha IFBB licens att man får tävla eller?

Quote:
    PS Tack återigen för den fina filmen du skaffade åt mig när jag tävlade i Helsingfors

Oj vad sött att du minns, det var så lite =)

Yes man måste ha licens.
    Nej det är inte någon GP tävling men steget under kan man väl säga.
    Nybörjare med licens kan möta en meriterad tävlande ex mvh Reino.

Kul Reino, har för mig att du nämnde någonting sådant när jag vara nere hos dig redan tidigt i våras.
    Kanon med folk som engagerar sig och brinner så för det här! :up:

Denna ska vi satsa på….

Ska bli intressant…

Notera att tävlingen är flyttad en vecka, till 9 april. Den inleder vårens tävlingssäsong 2011 i Norden!

Skickade PM angående detta men fick inget svar …

Alltså …

Är det ngn email man kan skicka email om man har några frågor angående tävlingen?

Liten tips … ”swedish bodybuilding and fitness federation” säger inte så mkt till utländska. Speciellt eftersom det brukade vara en tävling med nästan likadant namn som INTE var IFBB tävling. Alltså .. att ha ”IFBB” nånstans där i poster skulle väl hjälpa lite .. in order to avoid misunderstandings.

:)

Magnus Branzén wrote:
    Notera att tävlingen är flyttad en vecka, till 9 april 2010. Den inleder vårens tävlingssäsong i Norden!

2011 menade du nog…

Undertaker wrote:
    2011 menade du nog…

FFFFUUUUUU…. Jo, 2011 var det ju. Fix, tack.

Magnus Branzén wrote:
    FFFFUUUUUU…. Jo, 2011 var det ju. Fix, tack.

Inga problem…
    Du kan deleta dessa icke relevanta inlägg nu då du ändrat till rätt årtal!

Hej Anne! detta är inbjudningstävling endast för dom Skandinaviska länderna såsom Finland,Norge Danmark samt Island och förstås Sverige därav ej IFBB nämt och endast Swedish fed= SKKF mvh Reino.

Sole wrote:
    Denna ska vi satsa på….

Ska bli intressant…

:up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.