- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Tävlingar och Events › Dam-EM Bodybuilding/Body Fitness/Fitness webcastas av IFBB
Senaste upplagan av IFBBs nyhetsbrev har följande att säga:
For the European Men´s (Novi Sad, May 22-25) and European Women´s (Bratislava, May 28 – June 1) Championships there is a project to have, additionally to the TV coverage, a full webcast retransmission; including the weight in, prejudging and finals.
A great opportunity for millions of fans worldwide to follow alive all the details and challenges on this top IFBB event.
Jag tolkar retransmission som att det sänds på webben i efterhand, dvs inte live webcast. Hur lång fördröjning det blir är okänt…
EXCELLENT! I am thrilled, detta är så cool! Hoppas att webcast är nu lite bättre än det var på junior/veteran vm.
Edit: ah, inte live, men bättre än ingenting.
Edit: ah, inte live, men bättre än ingenting.
Chansen finns att det blir bättre kvalitet på det hela då det inte är live. Hoppas jag iaf.
Bekräftat att sändningarna denna helg inte är helt live, utan med några minuters fördröjning. På det jag ser nu verkar det vara bättre kvalitet än förra helgen:
Hmm, inte bara ett par minuter…. de borde startat med förbedömingen, jag ser nu video från invägning..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY