Dam-EM Bodybuilding/Body Fitness/Fitness webcastas av IFBB

Home Forums Tävlingar och Events Dam-EM Bodybuilding/Body Fitness/Fitness webcastas av IFBB

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Senaste upplagan av IFBBs nyhetsbrev har följande att säga:

Quote:
    [http://www.ifbb.com/newsletter/detail.php?id=6497&date=2009-04-01&language=english&prov=index WEBCAST: THE EUROPEAN CHAMPIONSHIPS WILL HAVE A FULL WEBCAST RETRANSMISSION]

For the European Men´s (Novi Sad, May 22-25) and European Women´s (Bratislava, May 28 – June 1) Championships there is a project to have, additionally to the TV coverage, a full webcast retransmission; including the weight in, prejudging and finals.

A great opportunity for millions of fans worldwide to follow alive all the details and challenges on this top IFBB event.

Jag tolkar retransmission som att det sänds på webben i efterhand, dvs inte live webcast. Hur lång fördröjning det blir är okänt…

EXCELLENT! I am thrilled, detta är så cool! Hoppas att webcast är nu lite bättre än det var på junior/veteran vm.

Edit: ah, inte live, men bättre än ingenting.

Anne wrote:
    EXCELLENT! I am thrilled, detta är så cool! Hoppas att webcast är nu lite bättre än det var på junior/veteran vm.

Edit: ah, inte live, men bättre än ingenting.

Chansen finns att det blir bättre kvalitet på det hela då det inte är live. Hoppas jag iaf.

Bekräftat att sändningarna denna helg inte är helt live, utan med några minuters fördröjning. På det jag ser nu verkar det vara bättre kvalitet än förra helgen:

Quote:
    The slovakian federation could not provide internet connection to the venue site, therefore there will be a buffered broadcast. Expect 8 to 10 minutes of delay.

Hmm, inte bara ett par minuter…. de borde startat med förbedömingen, jag ser nu video från invägning..

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.