Home › Forums › Tävlingar och Events › Formchecks, intervjuer, samt alla moment från tävlingarna
FAN vad grymt, var nästan säker på att du skulle ladda upp något
Tack, detta uppskattas väldigt mycket.
Bra jobbat som vanligt!
Grymt jobbat Daniel Dehn…
Håller med Getto, jag har suttit och uppdaterat denna tråd sen kl 3 Riktigt bra filmer faktiskt, du fick en drömplats.
Andreas fotiadis är riktigt bra. Mycket fin fysik.
Såg att du satt där med kameran i högsta hugg, riktigt grymt jobb du gör med alla dessa filmer, jäkligt uppskattat :up:
Blir kul att se Östlings fria igen, tyckte det var grymt!
Daniel, om du pallar får du gärna lägga ut allt eftersom.
Måste säga att de lättare klasserna var bra mycket intressantare i år än de tyngsta.
Väldigt bra form på många deltagare också.
Och nr 3 i -90 hade en sån sjukt cool fysik. Lite mer rygg och mer vader så kommer det
se jävligt bra ut. En fysik som sticker ut… Samma sak med nr 3 -80. Mer massa där
kommer han bli grym.
Edit: Har Lundell gått ner i vikt, eller? Minns honom som större förra året. Kanske är ljuset.
Riktigt cool fysik på en av de lätta grabbarna, såg mycket tyngre ut, synd bara på en ganska påtaglig gyno (inte ensam om det dock) vilket drar ner en hel del tycker jag
Håller med Getto om nr 3 i -90 riktigt, riktigt häftig fysik.
Bra jobbat med alla videos uppskattas mycket!
/ForeverYoung
Fadel, riktigt grym.
Verkligen. Synd med balansproblemen i fria, men som sagt är han grym.
Hoppas han håller i det här och fortsätter tävla framöver.
Tack för ert enorma arbete med era filmer! Roligt att se allt på film en gång till.
för videon på min T-walk! Inser när jag ser den hur KUL jag hade på scenen just då!
Bästa tråden på länge
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY