- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Tävlingar och Events › Gävle Trofén 7/11 2009
Tjapp, vill på detta sätt meddela att vi har en enkel testaformen tävling, en ”F3” om man så säger i november i Gävle.
Öppen för både dam o herr, max reppa i bänkpress + chins + dips = Resultatet. Se bilagor för detaljer som regler, plats o när.
Avslutas med fest på kvällen.
Välkommen!
Mvh Jörgen Lundborg
Ops, det går inte o ladda upp en pdf… eller? Jag lyckas inte i allafall..maila mig så stutsar jag ut regler o inbjudan jig@telia.com.
Jag ska försöka få Korpen Sporthuset att få ut inbjudan på sin hemsida oxå…
[EMAIL=”www.korpen.se/gavle”]www.korpen.se/gavle[/EMAIL]
PDF-uppladdningen är inte påslagen på forumet, men maila den till mig så lägger jag upp så den går att se och ladda hem. (magnus@body.se)
Klicka på bilden för PDF-filen som innehåller mer information om regler och en fest samma kväll tävlingen arrangeras:
[http://body.se/images/content/affischer/gavletrofen.pdf [img=http://body.se/images/content/affischer/gavletrofen.png]]
Hej, kommer inom kort dra igång en tråd under Gym i Gävle…
Välkommen!
Mvh J.:pop::pop:
Nice! Får se om man efteranmäler sig beroende på hur min styrka återhämtas de kommande veckorna efter bihålsinfektion på 8 månader:)
Hej igen, ett fel har letat sig in i regelverket.
Damerna lyften 50% av sin kroppsvikt i bänken, ingenting annat. Det har figurerat ett antal versioner av reglerna därav blev det tok.
För övrigt kan det vara bra att veta att Domare Swansson är av det noggranna släktet så strikta repetitioner är vad som räknas. Det blir ju rättvisast så
Vi är nu över 16 anmälda och minst 4 damer!
Varmt välkomna allihopa, glöm inte att anmäla er till Gymfesten.
Mvh J.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY