New York PRO 2009

Home Forums Tävlingar och Events New York PRO 2009

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 168 total)
  • Author

Herregud vad bra Ruhl ser ut! Det kanske är jag som blivit dum i huvudet, men helt plötsligt så finner jag hans fysik estetiskt tilltalande. Lite mer definition på baksidan och det blir kanon.

AndreasP wrote:
    Så fel så fel…genetik genetik!!!

Okej. : Det handlar BARA om genetik. Då säger vi så :)

Ruhl ser ju kanon ut. Klaga på hans mage? Kan någon visa någon byggare som är lika stor som ruhl och har geting midja/mage? Samma sak med Kjellström, allt är ju stort på han.

Hoppas Ruhl kommer på pallen!

Mr Green wrote:
    Du gör ett kanonjobb med alla trådar bilder scorecards etc!:up:

Ou yes, I know … enjoy .. nothing last forever ;)

Elsetouhi 2 weeks out in GER..

UPDATE:

[http://www.ifbbpro.com/events/2009-new-york-mens-womens-pro-contest-information/]

Lycka till Marika o Irene :up: Superbra line up i FBB med.

AndreasP wrote:
    Så fel så fel…genetik genetik!!!

and genetics, helt korrekt

Mr Green wrote:
    I mina ögon ska man ej ha oljefat till mage så Ruhl var bättre på följande 138 kg 177 cm och som sagt ett annat bröst.

Jag tycker faktiskt inte att hans mage är fruktansvärt stor i förhållande till resterande kroppsdelar. Finns så många som ser värre ut.

Visst är bröstet inte lika bra som tidigare, men å andra sidan har hans framsida varit 10 ggr bättre än baksidan. Tycker det ser jämnare ut nu.
    Slät på baksidan men hinner han fixa det till tävlingen så tror jag att det kan se riktigt bra ut.

I mina ögon d.v.s.. Och jag är absolut ingen expert på BB, och försöker inte heller sia om några placeringar, för det är jag inte kvalificerad nog att göra.

Bull 2 weeks out..
    [http://jarimentula.fi/blog/][/b]

Mula 2 weeks out..

Jari Mentula Finlands svar på Branch Warren. Ser ut som ett djur tränar som ett djur!

Mr Green wrote:
    Visst har Ruhl minre midja än de flesta massmonsters. Men det är fortfarande ej snyggt. Ruhl har sen han dök upp varit min favorit bland dessa 275 lbs + killar men politik styr även Bodybuilding. Dexter Jacksson fick vinna Arnolds 2007 och 2008 tror jag och då även Mr Olympia. Därför tror jag trenden har vänt och magarnas tid är förbi. Finns nu en uppsjö av killar runt 230-245 lbs med grymma linjer med små leder och runda fylliga muskler som kommer tampas mot Dexter. Martin och Ruhl får nog se sig på andra sidan 10 strecket är jag rädd.Givetvis går det ej att hålla magen nere om man te x äter som Kai Greene gjorde vid en sittning. 7 tallrickar mat bestående av 30 ägg, 6 öxköttbitar, 26 korvar och 2 tallrikar oatmeal.:eat:

HOLY COW ;) that´s some food :up:

Elsetouhi guest posing under veckoslutet..

[youtube=bMbG1jmEQSQ&hl]

Pappa_B wrote:
    Okej. : Det handlar BARA om genetik. Då säger vi så :)

Ruhl ser ju kanon ut. Klaga på hans mage? Kan någon visa någon byggare som är lika stor som ruhl och har geting midja/mage? Samma sak med Kjellström, allt är ju stort på han.

Hoppas Ruhl kommer på pallen!

Här har du Victor Richards, kan kolla upp t.ex. Levrone också. Ingen av de är speciellt mycket mindre än Ruhl direkt.
    [img=http://www.bodybuilders.com/victor2.jpg]

Levrone var inte lika stor.. men bäst ändå!

AndreasN wrote:
    Här har du Victor Richards, kan kolla upp t.ex. Levrone också. Ingen av de är speciellt mycket mindre än Ruhl direkt.

Ehh? Levrone lika stor som Ruhl? Nej det har han aldrig varit. Däremot kanske han har varit bättre. Men det är en annan femma!

Richards är köttig men har absolut inte samma vidd och storlek som ruhl… Sen kan man ju börja fundera över innehållet i Richards muskler :)

Pappa_B wrote:
    Sen kan man ju börja fundera över innehållet i Richards muskler :)

Det är bodybuilding mannen, lika för alla.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 168 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.