Home › Forums › Tävlingar och Events › Vilka gör upp om pallplatserna [på Svenska Mästerskapen 2011]?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 september, 2011 at 11:40 #335687Anonym anvandareMember
Ja kom igen nu o tippa på vilka ni tror slåss om pallplatserna i bodybuildningen på söndagen!?:up:
13 september, 2011 at 11:40 #58705Anonym anvandareMember13 september, 2011 at 12:00 #335688Anonym anvandareMembertippa gärna cbb:n på lördagen med
13 september, 2011 at 12:01 #335689Anonym anvandareMember– 100 är riktigt bra, där är sjukt bra killar med i år ! + 100 , adolfsson ?
13 september, 2011 at 12:10 #335690Anonym anvandareMemberHerrar Seniorer -70 kg
Deme Laszlo. Workoutcenter. Gävle
Michael Andersson. Team Willmeko. Katrineholm
Mikael Bergström.Muscle Team. Eskilstuna
Niklas Loven. AA ELITE TEAM. Malmö
Per Nord. Team reFORM. Västerås
Samer Dawood. AA ELITE TEAM. MalmöDeme Laszlo i form ska nog plocka hem det där utan större problem. Tätt följt av Michael Andersson och Mikael Bergström.
Herrar Seniorer -80 kg
Ali Farroukh. Team Musclezone. Malmö
Björn Jältsäter. Delta Gym. Stockholm
Fredrik Spång. Muscle Team. Eskilstuna
Kim Norgren. Team Muscles with Style. Heby
Patrik Kasra.New Body Fitness Center. Torslanda
Robin Persson. Kentaur Gym. Östersund
Stefan Andersson. Team ma BODY NUTRITION. Jönköping
Toradj Tavackoli. Flex Sports Club. Skarpnäck
Ulf Nilsson. Team Musclezone. MalmöPatrik Kasra, Fredrik Spång och en Ali i form slåss om medaljerna. Släng in Homan Meshkat i mixen om han lyckas pressa ner sig i -80. Homan i form ställer nog till stora problem i den klassen. Kasra är nog hårdast på SM
Herrar Seniorer -90 kg
Christian Broberg. Team Seminoff. Göteborg
Fadel Alkhamisi. AA ELITE TEAM. Malmö
Homan Meshkat. Team Muscles with Style. Heby
Jerker Johansson. Olimp Team. Partille
Josef Morad. Sports Club. Halmstad
Mats Ljung. MM Sports. Göteborg
Mikael Hancic. Team Muscles with Style. Heby
Niklas Mattsson. AA ELITE TEAM. Malmö
Simon Lundahl. Team ma BODY NUTRITION. Jönköping
Thomas Lundmark. Team Proteinbutiken. GävleThomas Lundmark känns som en given etta om han är som i fornstora dagar.
Herrar Seniorer -100 kg
Arne Lundell. Team WNT/TWINLAB. Vällingby
Daniel Stenberg. BMR Sports Nutrition. Helsingborg
Kevin Koxha. Haninge Hälsostudio
Mauricio Toro. Olimp Team. Partille
Mikael Gumse. Team Scitec. Sollentuna
Rabi Fakhro. AA ELITE TEAM. Malmö
Reza Charlie. Team Gymbolaget. Linköping
Robert Loforsen. Delta Gym. Stockholm
Thomas Algeson. Delta Gym. Stockholm
Arne Lundell kan få svårt med Mauricio och Rabi. Mauricio utvecklas stadigt och har nog snyggast linjer i klassen. Rabi har vuxit bra och är alltid i form. Men frågan är räcker det mot Arne? Arne i form är ganska svårslagen. Daniel Stenberg är bra men tyvärr för trång över axlarna.Herrar Seniorer +100 kg
Jimmy Olsson. AA ELITE TEAM. Malmö
Johan Adolfsson. AA ELITE TEAM. Malmö
John Söderholm. Antonis Gym. Uppsala
Lars Östling. Team Fairing. JärfällaLars Östling är nog storleken för stor för dessa killar. Johan Adolfsson vann tungvikten på lucia vägandes runt 101 kg och är ca 182 cm.
Lars väger i dagsläget runt 114 kg och med räfflor i stort sett överallt och är enbart 174 cm kort.
Herrar -180 cm
Andreas Fotiadis. Team Fairing. Järfälla
Brani Oparusic. Pro Gym BBK. Stockholm
Fredrik Wallin. Team reFORM. Västerås
Keijo Pikkarainen. Team reFORM.Västerås
Martin Lagström. Energy Fys. Uddevalla
Mikael Eskola. AA ELITE TEAM. Malmö
Patrik Larsson. Team Muscles with Style. Heby
Robert Ebersköld. KAC-Gym. NorrtäljeFotiadis har mest muskler men har alltid lite kvar att önska formmässigt. Brani är freakig och alltid i form. Martin Lagström är nog mest vaskulär och hårdast i klassen. Dessa tre herrar gör upp om medaljerna.
Herrar +180 cm
Anders Prinsström. Team reFORM. Västerås
Chris Harnell. Ultimate Nutrition. Stockholm
Christian Englund. Träningskompaniet Falköpings gym & hälsa.
Conny Hilmersson. Energy Fys. Uddevalla
Daniel Fredriksson.Team Acctive North. Luleå
Lars Forss.Muscle Team. Eskilstuna
Niklas Wimnell. TEAM BODY SCIENCE. Göteborg
Pierre Pettersson. Majestic Nutrition. Alingsås
William Hansen. BMR Sports Nutrition. HelsingborgChris har linjerna och öven mera muskler i år. Alltid i form. Conny utmanar om första platsen men det ska mycket till för att rubba Chris.
13 september, 2011 at 12:11 #335691Anonym anvandareMemberSom sagt bara vad jag tror. Sen så ska juh alla komma i form och any given sunday kan allt hända…
13 september, 2011 at 12:13 #335692Anonym anvandareMemberDaniel Stenberg är riktigt farlig i -100kg Även större än förut !
13 september, 2011 at 12:14 #335693Anonym anvandareMemberWorker wrote:Daniel Stenberg är riktigt farlig i -100kg Även större än förut !Det är han säkert. Men det är nog dem andra också… tror inte folk ligger på latsidan medans Daniel är den enda som tränar. Tippning önskades och fick en…
Hoppas din diet går bra och det går bra för dig!
Kör hårt nu sista biten!13 september, 2011 at 12:17 #335694Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Det är han säkert. Men det är nog dem andra också… tror inte folk ligger på latsidan medans Daniel är den enda som tränar. Tippning bad du om och fick en…Hoppas din diet går bra och det går bra för dig!
Kör hårt nu sista biten!Ja klart det är jag väldigt medveten om , kul att höra vad folk tycker !
Pierre är farlig i cbb , wimnell är bra han också !
Tack mannen
13 september, 2011 at 12:25 #335695Anonym anvandareMemberWorker wrote:Ja klart det är jag väldigt medveten om , kul att höra vad folk tycker !Pierre är farlig i cbb , wimnell är bra han också !
Tack mannen
Japp båda är bra men saknar dina linjer så du kan nog slå dem om formen sitter…
13 september, 2011 at 12:27 #335696Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Japp båda är bra men saknar dina linjer så du kan nog slå dem om formen sitter…tack man Får springa o sätta mig på cyklen (A) hehe
13 september, 2011 at 19:54 #335697Anonym anvandareMemberSen i korta cbb klassen tror jag på fotiadis ,han har en häftig klassik fysik med mycket muskler !
14 september, 2011 at 14:59 #335698Anonym anvandareMemberVill bara säga att det inte är endast tre som kommer göra upp om medaljerna gällandes CBB -180… :p
14 september, 2011 at 23:10 #335699Anonym anvandareMemberRobb@n wrote:Vill bara säga att det inte är endast tre som kommer göra upp om medaljerna gällandes CBB -180… :pDet är bara va JAG tror… Har inte sagt att det är så det kommer å bli…
15 september, 2011 at 10:43 #335700Anonym anvandareMember-70kg: Deme Lazlo var helt outstanding på Lucia förra året om jag inte minns fel? tror starkt han tar det.
-80kg: Spång, Farrouhk och Kasra är alla mkt bra, även om jag föredrar Spångs fysik, tycker den har väldigt få brister. Och formen brukar sitta där. Kasra ser riktigt freakig ut med sina axlar och vaskularitet.
-90kg: Många bra namn, Lundmark tar det om han ser ut som förr. I vissa poser ser han ut som ett fullblodsproff i mitt tycke, något kort dock. Men sen har vi, Homan, Mats Ljung, Jerker Johansson, Mikael Hancic och Niklas Mattson (som ser ut att ha fått en hel del kilon adderade).
-100kg: En Mauricio med 7-8kg mer än sist blir svårslagen, finare linjer går inte att hitta. Arne är Arne, allt finns. Kevin Koxa är enorm och det jag sett av formen såg han färdig ut redan för 3v. sen med en vikt på 108kg. Rabi har ju vuxit ordentligt senaste året. Kan blir riktigt bra om han kommer in hård och vaskulär som sist. Gumse är i grym form såg jag igår, axlarna lika freakiga som vanligt. Stenberg är stor och lång, kanske kan bli en nackdel till de lika tunga men kortare gubbarna?
+100kg: Östling i form tar hem det här, riktigt massiv och stora förbättringar på ryggen, men Adolfsson tror jag inte är att räkna bort.
CBB-180cm: Fotiadis har i mitt tycke den snyggaste CBB fysiken i sverige, allt finns där, kändes lite blöt sist, men kommer han in torr blir det grymt! Brani har även han en riktigt snygg fysik, bra X-form, lår och axlar är mkt bra.
CBB+180cm: Chris borde ta hem det här, fysiken och erfarenheten är i en klass för sig, saknar ingenting enligt mig. Alltid i grym form, fyllig, hård och torr. Pierre visade sig vara riktigt bra senast på Lucia och kan nog röra om lite. William Hansen har även han en komplett fysik och ser fyllig ut trots längden. Kan nog bli en i toppen här.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.