Malins träningsverkstad

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Malins träningsverkstad

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #1059266
    Malin W wrote:
    Har inte skrivit p
    #1059267

    Har precis duschat efter avslutat pass. Hade klass i bodypump sen var det dax för spinning i 45 minuter, jobbit som f_a:| ! Motivationen känns toppen:up: det är ju skit kul att träna:worship: .

    #1059268

    Denna helgen blir tuff. Igår hade vi avtackning av några arbetskamrater som ska sluta. Det blev middag och två glas röda, inte helt fel.
    Idag har jag varit och tränat på gymmet och det gick mycket bra:bb2: , känner inte av att jag var ute sent igår och hade kul. Ikväll fortsätter festen:drinks: , jag och min man firar 11 år tillsammans;) och ska går ut och äta middag med tillhörande dryck. Får se hur pigg man är imorgon:O om man orkar till gymmet.

    #1059269

    Hoppas din dag med ”gubben” blev bra,,,11år..inte illa :p

    Kämpa på!! Mvh Tess

    #1059270

    Det blev inget gym igår lite för mycke dricka i lördags:whistle: , men kul hade vi.
    Körde ett pass idag:bb2: , fokuserar fortfarande på stabilitet och balans, mycket magövningar och balans på boll. Ska köra detta program i 3 veckor till sen är det dags att byta.
    Ett litet ”snack” tips, för er som inte provat gör det, salta bönor de är super goda . Jag köper dem på en vanlig konsum butik.

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.